اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

ممنوعیت فعالیت معادن در آبیک برای پیشگیری از آلودگی هوا

معاون عمرانی استاندار تأکید کرد: بخشی از آلودگی هوای آبیک در سال گذشته مشکلات زیادی هم ایجاد کرده بود ناشی از فعالیت معادن است و برهمین اساس طبق دستوری استاندار قزوین از فعالیت معادن در آبیک جلوگیری خواهد شد.

ممنوعیت فعالیت معادن در آبیک برای پیشگیری از آلودگی هوا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخ زاد در جلسۀ هماهنگی رفع مسائل اجرایی آزادراه کنارگذر جنوبی تهران که در سالن جلسات باقر العلوم مدیریت بحران برگزار شد، اظهار کرد: بخشی از آلودگی هوای آبیک در سال گذشته مشکلات زیادی هم ایجاد کرده بود ناشی از فعالیت معادن است و برهمین اساس طبق دستوری استاندار قزوین از فعالیت معادن در آبیک جلوگیری خواهد شد.

فرخ زاد در خصوص فعالیت معدنی در آبیک برای تأمین مصالح مورد نیاز احداث آزادراه جنوبی تهران تأکید کرد: آبیک در سال گذشته مشکلات متعددی داشت و حتی در زمستان سال گذشته از نظر آلودگی هوا با مشکلات متعددی روبرو بود که منجر به تعطیلی مدارس و ادارات هم شد، لذا برای رفع مشکلات در سال جاری ضروری است هماهنگی‌های لازم به عمل آید تا امسال آلودگی در این شهر به کمترین حد ممکن کاهش پیدا کند.

فرخ زاد افزود: در سال گذشته گزارش جامعی از آلاینده‌های شهر آبیک تهیه شد که بخش و درصد مهمی از آن مربوط به فعالیت معادن بود، لذا هفتۀ گذشته به اتفاق آقای استاندار از این معدن و معادن دیگر بازدید کردیم و در پی این بازدید استاندار به صورت صریح دستور داد که هیچ معدنی در آبیک فعالیت نداشته باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول