اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

۵۱۶ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی بهبود یافتند/ وضعیت سفید کرونا در «زیرکوه»

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی پنج بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و گفت: از مجموع بیماران کرونایی در استان ۵۱۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۵۱۶ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی بهبود یافتند/ وضعیت سفید کرونا در «زیرکوه»

کامبیز مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۸۴ نمونه آزمایش مشکوک به کرونا در استان خراسان‌جنوبی انجام شد، اظهار داشت: از این تعداد نتیجه پنج مورد مثبت و مابقی منفی بوده است.

وی با بیان اینکه با شناسایی هشت مورد جدید مجموع مبتلایان کرونا (بهبودیافتگان، فوت‌شدگان و بستری‌شدگان) در استان به ۵۶۶ نفر رسید، بیان داشت: از پنج مورد جدید یک نفر از بیرجند و چهار نفر از درمیان هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد: از روز اول شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون سه هزار و ۹۲ نمونه آزمایش در استان انجام شد که از این تعداد دو و ۵۲۶ نفر تست‌‍شان منفی و ۵۶۶ نفر جواب تست‌شان مثبت شد.

مهدی‌زاده به تفکیک آمار شهرستانی پرداخت و افزود: طبس ۱۴۷ مورد، بیرجند ۱۹۴ مورد، قاین ۶۳ مورد، زیرکوه ۳۸ مورد، فردوس ۲۶ مورد، سرایان ۳۶ مورد، بشرویه ۱۹ مورد، درمیان ۲۶ مورد، سربیشه هفت مورد، نهبندان چهار مورد و خوسف نیز چهار مورد ابتلا به کرونا داشته است.

وی با اعلام اینکه از مجموع بیماران کرونایی در استان، ۵۱۶ بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص و هشت نفر در بیمارستان‌ها بستری‌اند، عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته فوت جدید در استان نداشتیم و تعداد فوت‌شدگان ناشی از کرونا در استان همان ۴۲ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۸ هزار و ۹۰ نفر از مردم خراسان‌جنوبی در مرحله دوم غربالگری شده‌اند، خاطرنشان کرد: طبق اطلاعیه وزارت بهداشت شیوع کرونا در شهرستان زیرکوه استان خراسان‌جنوبی سفید اعلام شد.

انتهای پیام/69039/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول