اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

توضیحات طباطبایی در مورد بازنشستگی دبیر فدراسیون بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال در مورد بازنشستگی دبیر این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.

توضیحات طباطبایی در مورد بازنشستگی دبیر فدراسیون بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس، مسعود عماری، دبیر فدراسیون بسکتبال با مشکل بازنشستگی روبرو شده و باید در مورد ادامه فعالیت او در این فدراسیون تصمیم گیری صورت بگیرد. او خودش اعلام کرده نامه بازنشستگی را دریافت کرده و هنوز ادامه فعالیتش مشخص نیست.

برهمین اساس رامین طباطبایی، رئیس فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با فارس در خصوص بازنشستگی عماری اظهار داشت: تاکنون چیزی قطعی به فدراسیون اعلام نشده، اما این موضوع وجود دارد و پیگیر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. برخی روسای فدراسیون‌ها هم بازنشسته شده‌اند، اما تدبیری اندیشیده شده تا آنها بتوانند تا پایان سال به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: ما هم به دنبال این هستیم که عماری جزو این دسته از افراد قرار بگیرد. او تجربه خوبی را در این مدت کسب کرده و اینکه بخواهد فرد دیگری بیاید، کار سخت می‌شود.

طباطبایی در مورد بازنشستگی قاسمی، مدیر تیم‌های ملی هم گفت: مدیریت تیم‌های ملی یک سمت رسمی نیست و کارش پاره وقت است، به همین دلیل مشکلی در مورد حضور او وجود ندارد. موضوع اصلی روی رئیس، دبیر و خزانه دار فدراسیون‌ها است که قانون اجازه نمی‌دهد که افراد بازنشسته حضور داشته باشند.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول