اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نشست حاشیه‌ساز برخی منتخبان مجلس/ تغییر مکان از «اسپیناس» به «اتاق بازرگانی ایران»

پیگیری های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که پس از واکنش‌های شخصیت‌های سیاسی و عمومی به نشست برخی از منتخبان مجلس یازدهم، بانیان آن مکان این جلسه را تغییر داده‌اند.

نشست حاشیه‌ساز برخی منتخبان مجلس/ تغییر مکان از «اسپیناس» به «اتاق بازرگانی ایران»

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، پس از آنکه خبر برگزاری یک نشست توسط برخی از منتخبان مجلس یازدهم در یک هتل لاکچری در تهران رسانه‌ای شد واکنش‌های بسیاری از سوی شخصیت‌های سیاسی و مردم در شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت.

حالا پیامکی به برخی از منتخبان مجلس یازدهم ارسال شده که حکایت از لغو جلسه جنجالی در سه شنبه هفته جاری دارد.

در این پیامک آمده است: «نظر به اعلام آمادگی اکثریت اعضای محترم فراکسیون زاگرس جهت حضور در جلسه و پیشنهاد همکاران محترم مبنی بر برگزاری جلسه در هفته آینده جهت حضور حداکثری نمایندگان محترمی که در هفته جاری امکان حضور نداشتند، جلسه سه شنبه این هفته مورخ ۹۹/۲/۹ کنسل و به هفته آینده موکول گردید».

زیر این دعوت نامه پیامکی که را سه منتخب مجلس یازدهم امضا کردند که «غلامرضا تاج گردون» نماینده اصلاح‌طلب گچساران در مجلس فعلی و منتخب یازدهم از همین حوزه انتخابیه، «عبدالرضا مصری» نائب رئیس دوم مجلس فعلی و حجت الاسلام موسی احمدی نماینده دوره نهم مجلس از این جمله هستند.

نخستین بار الیاس نادران منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم بود که طی توییتی این نشست را که با عنوان «نمایندگان زاگرسی نشین» مطرح می‌شود، افشا کرد و نوشت: «در این اوضاع اقتصادی 16 اردیبهشت منتخبین زاگرسی مجلس یازدهم را به هتل اسپیناس  دعوت کرده‌اند! کاری به مخدوش کردن مرزبندی‌های سیاسی ندارم ولی از موکلین خود خجالت نمی‌کشید؟ جواب مددجویان کمیته امداد و نیازمندان را چه می‌دهید؟»

 

پس از توییت الیاس نادران بود که مالک شریعتی دیگر منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در پاسخ به افشاگری الیاس نادران در توئیتر نوشت: «خبرنگاران رسانه‌ها و فعالان فجازی می‌توانند سه شنبه ۱۶ اردیبهشت از ساعت ۱۷ ورودی هتل پنج ستاره اسپیناس واقع در بلوار کشاورز از نزدیک ماجرا را ببینند و کسب خبر نمایند.»

مصطفی میرسلیم منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم نیز به این افطاری‌ها واکنش نشان و در توئیتر نوشت: «دادن افطاری‌های طاغوتی به نمایندگان منتخب، نه اطعام است و نه مواسات!»

یکی از نمایندگان منطقه زاگرس که به این جلسه لاکچری دعوت شده به خبرگزاری‌ها می‌گوید که میزبان این جلسه غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم است.

پیگیری های خبرنگار فارس حکایت از این دارد که پس از واکنش‌های شخصیت‌های سیاسی و مردم به محل این نشست، بانیان آن این جلسه را به خیابان طالقانی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران تغییر داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول