اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

ثروتمندترین کشورهای دنیا در برابر کرونا سرخم کرده‌اند

مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی گفت: ویروس کرونا چنان تغییرات عظیمی ایجاد کرده که در تاریخ بشر بی سابقه بوده است و هزینه‌هایی تحمیل کرده که حتی ثروتمندان کشورهای دنیا در مقابل آن سر خم کرده‌اند.

ثروتمندترین کشورهای دنیا در برابر کرونا سرخم کرده‌اند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، ایرج فاضل، مشاور عالی وزیر بهداشت در آموزش پزشکی در حاشیه نشست نحوه هزینه کرد اوراق نیکوکاری کرونا با بیان اینکه با توجه به مسائل عظیم، گسترده و متنوع مربوط به کرونا در ایران و دنیا، مشکلات و نیازها فراوان است و این ویروس حتی پشت ثروتمند ترین کشورهای دنیا را خم کرده است، اظهار داشت: تعریف نماد نیکوکاری کرونا 1 و 2 در فرابورس، ابتکار بسیار خوبی است برای افرادی که آمادگی کمک به حوزه سلامت، بهبود وضعیت و رفع نیازها را دارند.

وی افزود: اعتماد مردم باید به مشارکت در این طرح نیکوکاری جلب شود و بسیاری از افراد آمادگی دارند که برای مبارزه و کنترل کرونا در کشور، به حوزه سلامت کمک کنند و تعریف نماد کرونا 1 و 2 در فرابورس، راه بسیار خوبی برای تقویت مشارکت‌های مردمی است.

عضو هیأت امنای صندوق نیکوکاری کرونا در فرابورس خاطرنشان کرد: حیرت انگیز است که ویروس کرونا که وزن آن چندین گرم است، دنیا را تغییر داده و چنان تغییرات عظیمی ایجاد کرده که در تاریخ بشر، بی سابقه بوده است و چنان هزینه‌هایی تحمیل کرده که حتی ثروتمندان کشورهای دنیا در مقابل آن سر خم کرده‌اند.

 فاضل یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران در حد توان خود برای مبارزه به کرونا کمک و حمایت می‌کند اما هزینه‌های این کار، از عهده هیچ دولتی ساخته نیست؛ به ویژه برای ما که قبل از شیوع کرونا انواع مشکلات را داشته‌ایم.

وی افزود: شرط مشارکت بیشتر مردم در مبارزه با کرونا و افزایش خرید سهام‌های نیکوکاری کرونا در بورس، جلب اعتماد عمومی است اما متاسفانه اعتماد به ویژه در مسائل مالی در کشور در سال‌های اخیر، به حق زیر سئوال رفته است؛ بنابراین باید اعتماد، گزارش دهی متناوب و شفافیت در مسائل مالی داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول