اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

اعلام لیست متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز تبریز/ علیه شهرداری اقدام می‌کنم

عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه به عدم توجه به تذکرات در خصوص ساخت و سازهای غیرمجاز در صورت ادامه این روند حق قانونی خودم می‌دانم که اگر حقی از مردم ضایع شود، علیه شهرداری اقدام‌خواهم کرد.

اعلام لیست متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز تبریز/ علیه شهرداری اقدام می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فریدون بابایی‌اقدم امروز در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک بزرگداشت هفته معلم و روز کارگر اظهار داشت: این موضوع را در جلسات غیرحضوری نیز عنوان کرده‌ام که در اتوبان پاسداران چهار نقطه در حال نشست بوده و می‌تواند موجب برخی خسارات جانی و مالی شود.

وی گفت: این اتوبان مورد توجه شهردار تبریز بوده و سریعا اقدامات لازم در این خصوص انجام دهد.

بابایی‌اقدم تاکید کرد: موضوع مورد نظر بعدی گلایه شهروندان از قطع درختان در تقاطع ارتش است که با توجه به نامگذاری سال ۹۹ به‌عنوان سال فضای سبز باید جلوی این اقدامات گرفته شود.

وی با اشاره به ساخت ‌و سازهای غیرمجاز یادآور شد: درخصوص ساخت و ساز غیرمجاز هم باید اقداماتی ترتیب داده شود تا شاهد مشکلات شهری نباشیم.

وی افزود: قرار بود شعبه رسیدگی به تخلفات دایر شود، لطفا این موضوع  نیز به جد پیگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه قرار بود لیستی از متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز گرفته شود و سوال من این است که چرا در کوچه‌های چهار متری ساختمان‌های هفت طبقه ساخته می‌شود؟

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز تصریح کرد: از شهردار تبریز تقاضا دارم در تمام مشکلات شهری با سایر نهادها همکاری داشته باشیم تا جلوی هرج و مرج شهری گرفته شود.

وی گفت: با توجه به عدم توجه به تذکرات در صورت ادامه این روند حق قانونی خودم می‌دانم که اگر حقی از مردم ضایع شود، علیه شهرداری اقدام‌خواهم کرد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول