اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

نماینده دلیجان در واکنش به خبر بازداشت یکی از مدیران: صراحتاً با آقای استاندار در این خصوص صحبت کرده بودم

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس با اشاره به بازداشت یکی از مدیران استان در روز گذشته گفت: در مورد برخی مدیران بنده صراحتاً به آقای استاندار مطالبی را عرض کرده و از وی خواسته بودم تذکرات را جدی بگیرند و با اقدام به‌موقع مانع چنین مسائلی شوند، اما متأسفانه توجهی به مطالب نشد.

نماینده دلیجان در واکنش به خبر بازداشت یکی از مدیران: صراحتاً با آقای استاندار در این خصوص صحبت کرده بودم

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به بازداشت مدیر ارشد یکی از دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در روز گذشته اظهار کرد: دولت باید در انتصاب‌ها دقت بیشتری کند، متأسفانه این نوع انتصابات برای کشور هزینه‌ساز است.

وی تصریح کرد: دولت باید افراد سالم و کسانی که از سلامت مالی و اخلاقی آنها اطمینان دارد را به کار گیرد تا هزینه‌ای متوجه کشور نشود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: برخورد با کسانی که تخلف کرده و از موقعیت خود سوءاستفاده می‌کنند باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت گیرد تا باعث بی‌اعتمادی در جامعه نشود.

سلیمی گفت: در مورد مدیری که روز گذشته اخباری از آن به گوش رسید و سایر مدیران بنده صراحتاً به آقای استاندار مطالبی را عرض کرده و از وی خواسته بودم تذکرات را جدی بگیرند و با اقدام به‌موقع مانع چنین مسائلی شوند، اما متأسفانه توجهی به مطالب نشد.

وی با اشاره به اینکه فرد بازداشت شده مدیرکل قبلی یکی از ادارات مهم استان و سرپرست فعلی یکی دیگر از ادارات کلیدی بوده که گفته می‌شود دستگیری و بازداشت وی نیز به سبب سمت قبلی بوده، اظهار کرد: سؤال این است که چرا به چنین فردی پست جدیدی می‌دهند، متأسفانه جریان عجیب و غریبی در کشور حاکم است، در سال گذشته شاهد بودیم مدیری که در زمان حوادث مشغول جهانگردی بود، بعد از برکناری سمت بالاتری گرفت، این‌ها برای کشور درد است و موجب بی‌اعتمادی می‌شود که نباید اجازه داد چنین حرکت‌های صورت گیرد، بلکه باید با مدیران متخلف به‌شدت برخورد کرد و اجازه نداد برای کشور هزینه‌تراشی کنند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس خاطرنشان کرد: سرمایه‌‌ اجتماعی جریان اصلاح‌طلب با چنین عزل‌ و نصب‌هایی به‌شدت آسیب دیده و مردم از اینکه مدیر متخلفی سمت جدید و مهم‌تری می‌گیرد، گله‌مند هستند.

سلیمی با اشاره به لزوم طرح شفافیت مالی گفت: کسی که مدیر می‌شود باید دارایی او قبل از مدیر شدن و بعد از مدیر شدن شفاف باشد تا مردم بدانند اندوخته او از کجا آمده است.

وی بیان کرد: فردی که 35 سال از عمرش وزیر بوده و حقوق او مشخص است چگونه است که گفته می‌شود دارایی او هزار میلیارد تومان است، به‌راستی این دارایی را از کجا آورده است و یا فردی که استاندار بوده و چگونه ده‌ها شرکت و کارخانه و ملک و املاک میلیاردی کسب کرده است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس ادامه داد: مسائل مدیریتی تنها مربوط به مسائل مالی نیست، باید برای همیشه ریشه رانت را خشکاند، نباید اجازه داد پسر فلان وزیر با رانت پدرش به بزرگ‌ترین وارد کننده و صادرکننده خودروهای لوکس تبدیل شود.

سلیمی گفت: آخر بعضی از قصه‌ها به همین آقازاده و اشراف‌زاده‌ها ختم می‌شود، برخی از آقازاده‌ها بلای جان مردم شده‌اند، در بسیاری از جلسات اقتصادی گردن کلفت‌های پولدار به اسم تولیدکننده حضور دارند و از همه طلب‌کار هم هستند، کسی با تولید مخالف نیست، اما با رانت‌خواری همه مخالفند.

 وی تاکید کرد: چه تضمینی وجود دارد که سرویس‌های جاسوسی به  آقازاده‌هایی که در خارج هستند، وصل نشوند، تکلیف این مسائل باید روشن شود.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس گفت: اخیرا هم  یک شیوه جدید مدیریتی در حال گل کردن است و مدیران هرکجا کم می‌آورند مردم را به مطالبه‌گری از سوی نمایندگان سوق می‌دهند، کار اجرایی کردن وظیفه مدیران است، کار نماینده نظارت است، اگر ضعف و سستی وجود دارد قطعا ناشی ازعملکرد ضعیف خود مدیران است.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول