اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کشف 9 تن کود شیمیایی قاچاق در بناب

فرمانده انتظامی بناب از کشف 9 تن کود شیمیایی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

کشف 9 تن کود شیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب سهراب شفقی اظهار داشت: مأموران نیروی انتظامی شهرستان بناب حین گشت‌زنی و کنترل خودروهای عبوری به دو دستگاه کامیون خاور مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از کامیون‌های توقیف شده مقدار 9 تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش 300 میلیون ریال کشف شد.

این افسر انتظامی تصریح کرد: در رابطه با قاچاق این محموله دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به مراجع قضایی تحویل معرفی شدند.

شفقی در ادامه با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف 5 کیلوگرم تریاک و دستگیری 3 نفر توزیع کننده در شهرستان بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب گفت: مقدار 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف و در این رابطه 3 نفر توزیع کننده نیز دستگیر شدند.

 شفقی با اعلام این خبر خاطرنشان کرد: در راستای تداوم اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی نقاط آلوده شهری و روستایی، با دریافت گزارشی از امت حزب الله و شهید پرور بناب مبنی بر اینکه سه نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت می کنند، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شناسایی و دستگیری متخلفان را در دستور کار خود قراردادند.

وی افزود: مأموران در تحقیقات اولیه متهمان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی آنها را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از خودروی آنها مقدار 5 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

این افسر انتظامی با بیان اینکه در این عملیات 3 نفر قاچاقچی دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری تیپ پژو پارس و یک دستکاه موتورسیکلت توقیف شدند؛ افزود: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

شفقی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و تعامل آحاد مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر اظهارداشت: از شهروندان انتظار داریم به منظور پیشگیری از اعتیاد جوانان و همچنین حفظ سلامت اجتماعی جامعه، در صورت مشاهده یا اطلاع از هرگونه موارد مشکوک با اعلام مراتب از طریق سامانه ارتباطی 110 با پلیس همکاری کنند.

 

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول