اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گلایه رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از کارشکنی در روال قانونی تغییرات انجمن

رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از تشکیل اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با حضور اعضای هیئت مدیره این انجمن خبرداد و از کارشکنی‌ها در انجام روال قانونی تغییرات در این انجمن گلایه کرد.

گلایه رئیس هیئت مدیره انجمن کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از  کارشکنی در روال قانونی تغییرات انجمن

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد نعمتی در اولین نشست هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان اظهار کرد: انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است و این تشکل بدون شک با عزمی راسخ با همکاری انجمن روزنامه نگاران در جهت رفع مشکلات اصحاب رسانه با محوریت مدیران رسانه در هرمزگان تلاش خواهد کرد.

وی وجود اعضای جوان و پر انرژی در کنار اعضای با تجربه در این دور از انجمن را از ویژگی های مهم آن خواند و تصریح کرد: ارتقای کیفی خدمات، جذب اعضای جدید، ورود به مشکلات کارفرمایی و حل و فصل آن، هموار نمودن مسیر فعالیت مطبوعاتی، دفاع از حقوق صنفی، امنیت شغلی و ارتقای سطح مهارت‌های شغلی از مهمترین محورهای فعالیت چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان است.

رییس چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات هرمزگان با بیان اینکه در این انجمن بر رعایت اخلاق حرفه ای، صیانت از حقوق اعضا و پرهیز از حاشیه‌ها تاکید ویژه‌ای داریم، افزود: طی هفته جاری و پس از نهایی شدن تصمیمات هیئت مدیره در رابطه با شرایط عضویت در انجمن، پذیرش اعضای جدید آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به به تعویق افتادن فعالیت‌های این انجمن به دلیل کارشکنی‌ها و موانع تصریح کرد: حضور حدود ۳۵ رسانه استان اعم از محلی و سراسری در این انجمن نشان از وحدت و همگرایی اصحاب رسانه داشته و همه تلاش خود را برای جذب همه مدیران رسانه‌ای استان در راستای خدمت رسانی به ایشان خواهیم داشت اما متاسفانه تاکنون در انجام روال تغییرات قانونی اعضای هیئت مدیره کارشکنی‌هایی صورت گرفته که موجب راکد ماندن فعالیت‌های این انجمن شده است، لذا از استاندار محترم درخواست داریم جهت جلوگیری از تضییع بیشتر حقوق کارفرمایان مطبوعات در استان هرچه سریعتر به موضوع ورود کنند و به حاشیه‌ها پایان دهند.

نعمتی تاکید کرد: این انجمن در تقابل با هیچ نهاد صنفی نیست و صرفاً جهت هم‌افزایی با سایر نهادهای موجود فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است در چهارمین دوره انجمن صنفی کارفرمایی مطبوعات استان هرمزگان محمد نعمتی به عنوان رییس هیات مدیره انجمن، کاظم محمدیان مصمم به عنوان نائب رییس، فروغ مسلم‌ زاده خزانه‌دار، یعقوب دبیری نژاد دبیر ، و زهرا شاکرمی به عنوان بازرس اصلی و فرزانه مسلم زاده بازرس علی البدل کامبیز حسین پور عضو هیئت مدیره برای مدت سه سال به کارفرمایان مطبوعات استان خدمت خواهند کرد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول