اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

باید برای توسعه، اعتماد مردم را تقویت کرد

استاندار خراسان رضوی در دیدار با معین اقتصادی خواف گفت: برای توسعه باید از انجام هرگونه فعالیت سیاسی پرهیز و اعتماد مردم را تقویت کرد.

باید برای توسعه، اعتماد مردم را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با معین اقتصادی شهرستان خواف ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه شهرستان خواف گفت: باید تمام وقت فکری خود را به طرح اختصاص دهید و به صورت هفتگی از مناطق دیدن کنید.

استاندار خراسان رضوی ضمن مقایسه شهرستان خواف با پروژه‌های شهرستان درگز و شهرستان قلعه گنج کرمان یادآور شد: ظرفیت‌ها در ایجاد شغل خلاصه نمی‌شود بلکه تأسیس کمپ‌های گردشگری، افزایش درآمد سرانه و افزایش ضریب امنیت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در مسیر مثلث توسعه اقتصادی فرماندار کارگزار شماست.

وی همچنین ضمن بزرگ دانستن طرح در دست انجام، بر پرهیز از هرگونه اقدامات سیاسی تاکید کرد و یادآور شد: حسرت و نفرین مردم اثر سو دارد و باید تلاش کرد با حضور و ارتباط مستمر، اعتماد مردم را تقویت کرد.

در این دیدار امرایی مدیرعامل مجتمع فولاد سنگان و معین اقتصادی شهرستان خواف و قربانی نماینده معین و مدیر طرح پیشرفت عمران و آبادانی شهرستان خواف نیز از روند اقدامات صورت گرفته در جهت توسعه شهرستان گزارشی ارائه کردند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول