اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

پرداخت 182 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم آذربایجان‌شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از پرداخت بیش از 182 هزار میلیارد ریالی تسهیلات توسط بانک ها به مردم خبر داد و گفت: امیدواریم میزان پرداخت این تسهیلات در سالجاری و با توجه به شرایط خاص پیش آمده افزایش یابد.

پرداخت 182 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم  آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز علی جهانگیری امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بانکهای استان با قدردانی از تلاش فعالان این حوزه در توسعه اقتصادی جامعه  اظهار داشت: فعالیت بانک‌ها از نقش بسیار حایز اهمیتی برخوردار است و این نقش در شرایط کنونی تحریم و مشکلات ناشی از تحریم، بیش از پیش محسوس است.

 وی با ابراز رضایت از فعالیت بانک‌های استان در بخش‌های مختلف گفت: تلاش بیشتر برای تامین نقدینگی لازم برای راه اندازی و توسعه واحدهای تولیدی و تحریک اقتصاد با ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا، اصلی‌ترین انتظارات ما از تمام بانک‌های استان است.
 
جهانگیری ادامه داد: در سال 98 و در سایه تلاش مدیران و کارکنان بانکی در استان، بیش از 182 هزار میلیارد ریال تسهیلات به مردم استان پرداخت شده که از نسبت به سال پیش از آن بیش از 28 درصد رشد داشته است.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با اشاره به کاهش قدرت خرید مردم از سال 97 به دلیل مشکلاتی همچون تحریم و تورم در جامعه ابراز کرد: تامین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی و تحریک تقاضای اجتماعی برای جلوگیری از کاهش شدید مصرف در جامعه، از اصلی ترین مولفه های دخیل در تحقق شعار امسال مبنی بر"جهش تولید" به شمار می آید.
 
جهانگیری در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه ویژه به اهلیت صاحبان صنایع در پرداخت تسهیلات بانکی تاکید کرد و ادامه دارد: هیچ گونه اغماضی در این مورد قابل قبول نیست و انتظار داریم که فعالان بخش خصوصی نیز در موعد مقرر به تعهدات خود در قبال نظام بانکی عمل کنند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول