اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اهدای لوح تقدیر فرمانده کل سپاه به استاندار هرمزگان/سردار حق‌طلب: کنگره شهدای هرمزگان از بهترین‌ها در کشور بود

لوح تقدیر فرمانده کل سپاه به دلیل برگزاری بسیار خوب کنگره ملی شهدای استان هرمزگان به استاندار هرمزگان اهدا شد.

اهدای لوح تقدیر فرمانده کل سپاه به استاندار هرمزگان/سردار حق‌طلب: کنگره شهدای هرمزگان از بهترین‌ها در کشور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بعد از ظهر امروز در دیدار سردار حق‌طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، لوح تقدیر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از فریدون همتی استاندار هرمزگان به دلیل برگزاری بسیار خوب کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، به وی اهدا شد.

 فریدون همتی در این دیدار از تلاش‌ها و همکاری‌های مجموعه سپاه به ویژه سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به ویژه در راستای حضور به موقع و کمک به سیل زدگان جاسک و بشاگرد در شرق هرمزگان، برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، مهار و مدیریت بیماری کرونا و یاری رسانی به اقشار آسیب دیده، تشکر و قدردانی کرد.

وی ادامه داد: برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، برکات بسیاری را برای این استان به همراه داشت و مهار و مدیریت سیل و بیماری کرونا از برکات این کنگره بود که موجب شد کمترین هزینه های جانی و مالی بر مردم مترتب شود.

استاندار هرمزگان افزود: در سایه نگاه انسانی و  اسلامی که در جامعه داریم و با کمک‌های مردمی و احسان و نیکوکاری مردم، توانسته‌ایم از گذرگاه های سخت عبور کنیم.

همتی تصریح کرد: عدالت در خدمت رسانی سلامت با لطف خداوند متعال و هدایت مقام معظم رهبری  محقق شد و به پشتوانه مدافعان سلامت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آموزش مردم، می توانیم به شرایط قبل از کرونا، بازگردیم.

وی گفت: با لطف خداوند متعال و توصیه‌های مقام معظم رهبری، تلاش و جانفشانی کادر درمانی و مدافعان سلامت و زحمات نیروهای مسلح از جمله سپاه و ارتش و همکاری همه مردم، بیماری کرونا در کشورمان و از جمله در استان هرمزگان، به خوبی مدیریت شد.

استاندار هرمزگان با اشاره به دیدار جمعی از مسئولان استان هرمزگان با مقام معظم رهبری به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، اظهار داشت: دستاورد آن دیدار، تحقق انتقال کالا در بندر شهید رجایی به طور مستقیم از کشتی به ریل و افزایش حمل کالا از طریق شبکه راه آهن بود که پس از ۱۵ سال، انجام شد و این امر از موارد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن دیدار بود.

همتی با اشاره به اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه در هرمزگان با همکاری و تلاش نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس و سپاه امام سجاد(ع) استان، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که از طریق مکاتبه و گفتگو با رئیس بنیاد مستضعفان صورت گرفت، کمک هزینه معیشتی به اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا در جزیره هرمز پرداخت شد و پرداخت کمک بلاعوض به قایقداران و فعالان در شناورهای مسافری نیز در حال انجام است.

سردار احمد حق‌طلب رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار، بیان داشت: تا کنون در ۲۶ استان کشور، کنگره ملی شهدا برگزار شده که استان هرمزگان یکی از بهترین برگزار کنندگان این کنگره در سال‌های اخیر بوده است.

وی ادامه داد: همدلی و همکاری دستگاه های دولتی و نظامی در هرمزگان برای تحقق این رویداد ارزشی مثال زدنی و همدلی بین آحاد مردم در این راستا مشهود بود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با توصیه‌ها، هدایت و پشتیبانی استاندار هرمزگان این کنگره به شکل بسیار خوب در هرمزگان برگزار شد و به همین دلیل ضرورت داشت، مراتب قدردانی سردار سلامی فرمانده کل سپاه از استاندار هرمزگان را به نیابت از ایشان، اعلام کنم.

به گزارش فارس، در این دیدار لوح تقدیر سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دکتر همتی استاندار هرمزگان به دلیل برگزاری بسیار خوب کنگره ملی شهدای استان هرمزگان، توسط سردار حق طلب به نمایندگی از فرمانده کل سپاه به استاندار هرمزگان، اهدا شد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول