اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

توزیع نوغان یارانه‌ای در گلستان/ پیش‌بینی افزایش تولید پیله ابریشم

مدیر طیور معاونت دام جهاد کشاورزی استان گلستان از توزیع 5هزار و 700 جعبه تخم نوغان با قیمت یارانه‌ای 7 هزار و 500 تومان در این استان خبر داد.

توزیع نوغان یارانه‌ای در گلستان/ پیش‌بینی افزایش تولید پیله ابریشم

‌حبیب‌الله تاشی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون ۵ هزار و ۷۰۰ جعبه تخم نوغان به قیمت ۷ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان گلستان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر روند رو به رشدی را در زمینه پرورش کرم ابریشم در استان گلستان شاهد بودیم به گونه‌ای که در سال گذشته حدود ۶ هزار و ۵۰۰ جعبه تخم نوغان توزیع کردیم که با قیمت یارانه‌ای به پرورش‌دهندگان استان توزیع شد.

* توزیع 5 هزار و 700 جعبه تخم نوغان در گلستان
مدیر طیور معاونت دام جهاد کشاورزی استان گلستان ابراز کرد: در سال جاری نیز برنامه داریم که ۶ هزار و ۵۰۰ جعبه تخم نوغان بین پرورش‌دهندگان گلستانی توزیع کنیم و تا امروز نیز ۵ هزار و ۷۰۰ جعبه تخم نوغان در استان گلستان توزیع شد.

تاشی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که در سال جاری همانند سال گذشته شاهد افزایش تولید پیله ابریشم در استان باشیم در سال گذشته تولید ۲۳۸ تن پیله تر از پرورش‌دهندگان استان را شاهد بودیم به گونه‌ای که میانگین تولید پیله تر از ۳۴ کیلوگرم به ۳۶ کیلوگرم افزایش یافت.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رویم در سال جاری شاهد افزایش تولید پیله ابریشم در سطح استان گلستان باشیم.
انتهای پیام/83019

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول