اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

صعود 5 پله‌ای قم در بدمینتون ایران

دبیر هیأت بدمینتون استان قم از صعود پنج پله‌ای جایگاه هیأت قم در رتبه‌بندی فدراسیون از هیات‌های بدمینتون سراسر کشور خبر داد.

صعود 5 پله‌ای قم در بدمینتون ایران

علی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: بعد از تغییر و تحولاتی که بهمن ماه سال 1397 با برگزاری مجمع انتخابات در هیأت بدمینتون استان قم ایجاد شد، شاهد ترقی این هیأت در شاخص‌های مختلف بودیم و این رشته در بخش‌های مختلف از جمله رتبه‌بندی فدراسیون ارتقاء پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در سال 1396 هیأت بدمینتون قم در رده‌بندی هیات‌های سراسر کشور که توسط فدراسیون اعلام شد در رده یازدهم قرار گرفته بود و در سال 1397 در مکان دهم بود اما تلاش‌های مجموعه هیأت در سال 1398 منجر به ارتقاء این جایگاه تا رده پنجم هیات‌های برتر بدمینتون ایران شد.

دبیر هیأت بدمینتون استان قم افزود: این تحول نشان از پشتکار تمام بخش‌های هیأت بدمینتون و بیانگر این است که فضای زیادی برای کار و پیشرفت وجود دارد، یقینا باید در سال 1399 بیشتر و بهتر از گذشته تلاش شود تا از اعتباری که اکنون نصیب بدمینتون قم شده با تمام وجود دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: در بخش‌های قهرمانی، همگانی، آموزشی و فرنگی این رشته تقویم سال جاری هیأت را هماهنگ با تقویم فدراسیون بدمینتون به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده‌ایم، همچنین امسال تیم مردان بدمینتون قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و بدمینتون‌بازان قم در هر دو بخش مردان و بانوان برای کسب بهترین رتبه‌ها در مسابقات پیش‌رو تلاش می‌کنند.

فرجی با بیان اینکه بدمینتون در بخش‌های تابعه قم نیز در حال توسعه است در ادامه به برنامه‌ریزی هیأت بدمینتون قم برای برگزاری مسابقه مجازی در بخش سلفچگان اشاره و بیان کرد: با توجه به شروع کرونا و با هدف تداوم ماندن در خانه برای غلبه بر این ویروس، فراخوان این مسابقه انجام شده و علاقمندان به شرکت در رقابت باید از فعالیت ورزشی خود در خانه به مدت یک دقیقه فیلم گرفته و از طریق فضای مجازی به هیأت ارسال کنند.

وی با بیان اینکه از نفرات برتر تجلیل می‌شود، ابراز کرد: همچنین دو فیلم از نگاه نفرات عضو کانال جنداب سلفچگان آنلاین و هفت فیلم با داوری توسط کارشناسان هیأت بدمینتون انتخاب می‌شوند و علاقمندان به شرکت در این رقابت از امروز به مدت یک هفته فرصت دارند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول