اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

اخذ مجوز 244 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای گفت: در راستای ساماندهی و آمایش آموزش عالی مهارتی مجوز 244 رشته محل جدید در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای اخذ شد.

اخذ مجوز 244 رشته محل جدید در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای، صبح امروز ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای از اخذ مجوز  ۲۴۴ رشته محل جدید در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه ای در راستای ساماندهی و آمایش آموزش عالی مهارتی خبر داد.

وی گفت: مطابق مأموریت‌های تعریف شده دانشگاه در جهت کارآفرینی و اشتغال جوانان و برنامه عملیاتی معاونت آموزشی، ساماندهی رشته های دایر در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت و با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تعداد ۱۴۳ رشته محل جدید کارشناسی نا پیوسته در مجموع ۲۴۴ رشته محل های دایر دانشگاه فنی و حرفه ای برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اضافه شد.

 صالحی عمران در ادامه با بیان این که فارغ التحصیلان این دانشگاه به جای استخدام در نهادهای دولتی و نیروهای وارد بخش های صنعت، خدمات، کشاورزی خواهند شد، افزود: تقویت حوزه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی از جمله رسالت های فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی که اشتغال یک دغدغه مهم محسوب می شود این دانشگاه می تواند به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا نقش موثری در اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی کشور ایفا نماید و عطش مدرک گرایی را فرونشاند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول