اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

مهلت شرکت در چالش نوآوری باز کرونا تمدید شد

مسئول دبیرخانه چالش کرونا از تمدید مهلت شرکت در « چالش نوآوری باز کرونا » تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

مهلت شرکت در

محمدرضا آبدار مسئول دبیرخانه چالش کرونا در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت:  نظر به استقبال کم‌نظیر و درخواست‍‌های مکرر نوآوران، نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان، چالش نوآوری باز کرونا تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شد.

وی افزود: چالش نوآوری باز کرونا به عنوان سازوکاری نوآورانه و پربازده در قالب  یک «مسابقه» با تکیه بر قدرت هوش جمعی  در جهت مردمی سازی فرآیند حل مسائل پدیده کرونا طراحی شده  است.

مسئول دبیرخانه چالش کرونا عنوان داشت: این دبیرخانه از همه  کارشناسان، کسب و کارهای نوپا و دانش بنیان، دانشگاهیان، ذی‌نفعان و عموم مردم دعوت می‌کند تا ایده‌های مبتکرانه، محصولات نوآورانه و نیازمحور و اقدامات در حال اجرای خود در راستای مقابله با ابعاد مختلف شیوع ویروس کووید19 را در چهار محور بهداشت، درمان و پیشگیری، مدیریت و سیاستگذاری،  پیامد های اقتصادی و آسیب های اجتماعی  در بخش چالش کرونا در سامانه کندو به نشانی http://candoportal.com  ثبت کنند.

وی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته تا این لحظه در چالش کرونا افزود: تاکنون از ۱۳۸۰شرکت دانش بنیان، ۱۳۷استارتاپ، ۴۶ کانون تفکر و مرکز پژوهشی، ۱۴۷ دانشگاه، ۴۲پارک علم و فناوری ، ۱۹۴مرکز رشد و ۲۰مرکز نوآوری برای شرکت در این چالش ملی دعوت به عمل آمده است.

* تا این لحظه ۱۳۱۴ پیشنهاد در چالش کرونا ثبت شده است

آبدار با بیان اینکه تاکنون ۶۰۰ کاربر برای مشارکت در چالش به سامانه کندو مراجعه کردند، خاطرنشان کرد: مجموعا تا این لحظه ۱۳۱۴ پیشنهاد در چالش کرونا ثبت شده که ۲۷۱ مورد آن غربال شده  و به مرحله ثبت نهایی رسیده است.

مسئول دبیرخانه چالش گفت: با توجه به تمدید مهلت شرکت در چالش نوآوری باز کرونا لازم به توضیح است به دلیل ضرورت حمایت فوری از پیشنهادات ثبت شده، روند ارزیابی، داوری و حمایت از پیشنهادات از این لحظه به صورت همزمان انجام شده و طی شدن این مراحل بر پایان زمان چالش منوط نخواهد شد.

گفتنی است، چالش کرونا یکی از چالش های سامانه کندو است که به عنوان بستری مجازی برای حل مسائل و شناخت راهکارها با استفاده از ایده جمع سپاری و هوش جمعی مشغول به فعالیت است و علاقه مندان برای عضویت در سامانه کندو و مشارکت در چالش کرونا می توانند به نشانی اینترنتی   www.candoportal.com مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول