اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ایمانی: کرونا با کسی شوخی ندارد/آرزویم پیوستن به تراکتور بود

هافبک تراکتور گفت: کرونا همه را می‌کشد و شوخی هم ندارد، ما تمرین کنیم و اگر مشکلی پیش بیاید، چه کسی مسئولیتش را قبول می‌کند؟

ایمانی: کرونا با کسی شوخی ندارد/آرزویم پیوستن به تراکتور بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  "اکبر ایمانی" در خصوص آینده لیگ نوزدهم، اظهار کرد: چند هفته مانده به پایان لیگ برتر باقی مانده و نمی‌توان قهرمان را معرفی کرد. به نظرم چهار تیم به آسیا بروند و دو تیم لیگ یکی هم اضافه شوند. می‌گویند بازی‌ها بدون هوادار برگزار شوند، اما مگر ما بازیکنان آدم نیستیم و ویروس بازیکنان را مگر می‌شناسد که به سراغ آنها نیاید؟ مگر دیبالا و مالدینی و بقیه را شناخت و به سمت آنها رفت؟ فوتبال مگر از جان انسان‌ها مهم‌تر است؟
 
وی در خصوص اینکه اگر شرایط تیمش متفاوت بود و آنها در صدر جدول قرار داشتند، آیا این موضوع را قبول می‌کرد که بدون معرفی قهرمان لیگ پایان یابد، گفت: من قبول ندارم در شرایط کنونی قهرمان را معرفی کنند. 9 هفته مانده و هیچ چیزی در فوتبال مشخص نیست. شرایط ما را در فصل گذشته ببینید؟ در این مقطع از لیگ در فصل گذشته ما شانس اول قهرمانی بودیم؛ اما اتفاقاتی رخ داد که همه چیز تغییر کرد و قهرمانی از دست رفت. مشخص نیست در این 9 هفته چه اتفاقاتی بیفتد و آیا پرسپولیس بتواند این فاصله را هم حفظ کند. 
 
ایمانی درباره شرایط تراکتور، گفت: ما تیم پرهواداری هستیم و هواداران ما بی‌نظیرند و در سرما و گرما کنار ما هستند. اما درخواست من این است که همه در کنار هم و متحد باشیم تا تیم را قهرمان کنیم و حق‌مان هم هست. پارسال یک اتفاقی افتاد که هنوز سردرد دارم و نمی‌دانم چرا به آن شکل قهرمانی را از دست دادیم.
 
وی در واکنش به اینکه فصل گذشته چرا به آن شکل قهرمانی را از دست دادند، گفت: ما تمامی رقبا را درخانه بردیم. استقلال و سپاهان و پدیده را در خانه برده بودیم و تیم‌های باقی مانده سپیدرود، پیکان و پارس جنوبی و ... بودند و اصلا تصور می‌کردیم که کار تمام شده و قهرمان هستیم و نمی‌دانم چرا آنطور شد. باور می‌کنید از آن موقع تاکنون هیچکس نتوانسته این موضوع را هضم کند و برای خودمان هم سخت است. یک اتفاقاتی که نمی‌دانم اسم آن را چه بگذاریم. کلا بدشانس هستیم و حداقل تاکنون باید دو بار قهرمان می‌شدیم و ببینید در آستانه قهرمانی‌ها چه اتفاقاتی می‌افتد؟ مثل آن دوره مقابل نفت تهران و پارسال هم به آن شکل.
 
هافبک تراکتور درباره حضور نفرات ستاره در خط میانی این تیم گفت: من از صنعت نفت به تراکتور آمدم و به آرزوی بچگی‌ام رسیدم. بازی در کنار بازیکنانی مثل اشکان، مسعود و حاج صفی بازی کردن فوق العاده است. بازی در کنار سه کاپیتان تیم ملی واقعا کیف می‌دهد و انگیزه را بالا می‌برد. الان تراکتور خیلی باشخصیت شده و ببینید از همه حیث فوق العاده است.
 
وی ادامه داد: از وقتی آقای زنوزی آمده یک باشگاه واقعا حرفه‌ای هستیم. مثلا شاید موضوع پیراهن یک چیز عادی باشد، اما همین که ایشان برای آن ارزش قائل است و برند خوبی برای تیم در نظر گرفته که مدت‌ها آرزوی هر تیمی است خود به خود انگیزه را افزایش می‌دهد. ایشان واقعا عرق این تیم و این خطه را دارد و تمام تلاشش را معطوف به همین موضوع کرده تا هواداران را خوشحال کند. امیدوارم همه از ایشان حمایت کنند و جوری نشود که حواشی ناخواسته باعث دلسرد شدن ایشان و دیگر بازیکنان شود. یک نفر آمده و از جیب خودش برای آذربایجان و تیم تراکتور خرج می‌کند، باید حمایت لازم را صورت دهند تا به آن هدف اصلی برسیم. مسلماً حاشیه‌سازی در این راه می‌تواند ضمن دلسرد کردن، باعث دور شدن از هدف مان نیز شود.

سرمربی هر که جا صلاح بداند، بازی می‌کنم
  
ایمانی درباره تغییر پست‌هایی که در این فصل داشته نیز گفت: سرمربی هر که جا صلاح بداند، بازی می‌کنم. ما یک تیم هستیم و برای موفقیت می‌جنگیم و حتی اگر بخواهد گلر هم بازی می کنیم. ما دوست داریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و دوست دارم یک قهرمانی با تراکتور در کارنامه داشته باشم. قطعاً در عمر فوتبالی‌ام به این خواسته خواهم رسید. هواداران به من لطف دارند و به من "اکبر غیرت" می‌گویند و اینکه می‌دانند چه کسی برای آنها زحمت می‌کشد و تلاش می‌کند برای من کافی است. من هنوز خوب و آن چیزی که در نظرم است بازی نکردم و امیدوارم بتوانم خیلی بهتر از این بازی کنم و در کنار هم روزهای خوبی را رقم بزنیم.
 
این هافبک تراکتور گفت: باز هم باید بگویم همه الان نگران هستند و خیلی از باشگاه‌ها نامه زدند که لیگ تعطیل شود. اگر اتفاقی بیفتد چه جوابی برای خانواده‌ها خواهند داشت. به خدا قسم در این شرایط نمی‌شود. ما هم دوست داریم فوتبال انجام شود و زندگی ما فوتبال است؛ اما امیدوارم در شرایط مناسبی این بازی‌ها انجام شود.

 

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول