اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

فعالیت 20 اکیپ‌ نظارت بر بهداشت عمومی فرآورده‌های دامی در زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان گفت: 20 اکیپ‌ نظارتی در استان در زمینه نظارت بر بهداشت عمومی فرآورده‌های خام دامی فعالیت دارند.

فعالیت 20  اکیپ‌ نظارت بر بهداشت عمومی فرآورده‌های دامی در زنجان

محمدباقر حاج کاظمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دامپزشکی به صورت مستمر بر موضوع سلامت فرآورده‌های خام دامی نظارت دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان 20 اکیپ‌ نظارتی در استان زنجان در زمینه نظارت بر بهداشت عمومی فرآورده‌های خام دامی فعالیت دارند، ادامه داد: در این زمینه ۳۰ بازرس در شهرستان‌های استان فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه اکیپ‌های نظارتی از واحدهای تولید فرآورده‌های خام دامی، نگهداری، بسته‌بندی، توزیع، عرضه و کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها و خودروهای حمل این فرآورده‌ها بازدید می‌کنند، اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلف بر اساس قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

 حاج کاظمی با بیان اینکه در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در عرضه مواد خام دامی و پروتئینی و یا کشتارها، مراکز نگهداری و بسته‌بندی با شماره ۱۵۱۲ تماس بگیرند، خاطر نشان کرد: شهروندان هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ، ماهی و عسل و سایر آلایش خوراکی دام مثل مغز، کله، پاچه، سیرابی، دل و جگر و ... را گزارش دهند.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان با بیان اینکه فعالیت اکیپ‌های نظارتی در ساعات غیراداری نیز انجام می‌شود، بیان کرد: این اکیپ‌های به صورت 24 ساعته آماده رسیدگی به این موارد هستند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول