اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تمدید ۴۰ روزه وکالت‌نامه‌های منقضی برای تعویض پلاک

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: براساس تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا مقرر شد وکالت‌نامه این افراد تا ۴۰ روز بعد از پایان مهلت اعتبار دارد و می‌توانند نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

تمدید ۴۰ روزه وکالت‌نامه‌های منقضی برای تعویض پلاک

مهدی باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد:  تعطیلی مراکز تعویض پلاک براثر شیوع کرونا از روزهای پایانی اسفند ماه سال گذشته مشکلاتی را برای برخی افراد ایجاد کرد.

وی افزود: برخی از افراد اعتبار وکالت‌نامه آنها برای تعویض پلاک منقضی شده بود که دچار مشکل شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران تصریح کرد: براساس تصمیم‌گیری ستاد ملی کرونا مقرر شد وکالت‌نامه‌های منقضی نقل و انتقال خودرو تا ۴۰ روز بعد از پایان مهلت اعتبار دارد و می‌توانند نسبت به تعویض پلاک اقدام کنند.

این مسؤول یادآور شد: با توجه به تعطیلی 2 ماهه این مراکز، اعتبار بسیاری از این وکالت‌نامه‌ها تمام شده که هزینه مضاعفی برای مراجعه‌کنندگان به همراه خواهد داشت.

به گزارش فارس، مراکز تعویض پلاک و آموزشگاه‌های رانندگی در مازندران اوایل اسفند ماه سال گذشته به دنبال شیوع بیماری کرونا با مصوبه ستاد کرونا تعطیل شدند.

انتهای پیام/86034/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول