اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

راه‌اندازی کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده دست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رفسنجان

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رفسنجان گفت: کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده دست با همکاری خیران در هنرستان کشاورزی رفسنجان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده دست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، محمدمهدی حسینی‌پور در حاشیه افتتاح کارگاه تولید مواد ضد عفونی کننده دست اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا،  اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رفسنجان با کمک خیران، مدیر آموزش و پرورش، مدیریت هنرستان کشاورزی و بسیج دانشجویی نسبت به راه‌اندازی این کارگاه اقدام کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان رفسنجان عنوان داشت:  روزانه بالغ بر دو هزار پک بهداشتی در حال آماده‌کردن داریم.

وی با اشاره به اینکه اولین برنامه برای 15 ماه مبارک رزمایش دانش‌آموزی «ماه من همکلاسی من» به همت دانش‌آموزان در حال برگزاری است و همراه با طبخ غذایی که صورت می‌گیرد، ادامه داد: در این روز مواد ضدعفونی کننده دست و مواد بهداشتی بین خانواده دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع می‌شود.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: هدف‌مان از راه‌اندازی این کارگاه این بود که این مواد ضد عفونی کننده دست به‌صورت رایگان در اختیار مردم کم‌بضاعت و مستضعف قرار گیرد که حمایتی از آنها شود.

وی به دیگر اقدامات این اتحادیه اشاره کرد و افزود: روزهای اول شیوع بیماری کرونا با همکاری بسیج دانشجویی در هنرستان دخترانه مرتضوی کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کردیم که روزانه بالغ بر 6 هزار ماسک تولید می‌شود و به‌صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول