اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

نظارت بر بازار بیشتر شود/ هم ارز دولتی دادیم هم کالاها گران شد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: من تأکید می‌کنم که باید نسبت به بحث حوزه نظارت تاکیدی وجود داشته باشد تا نابسامانی بازار که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار می‌دهد کنترل شود.

نظارت بر بازار بیشتر شود/ هم ارز دولتی دادیم هم کالاها گران شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 15 اردیبهشت 99) طی تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که سفره مردم روز به روز کوچک می‌شود و گرانی و عدم نظارت نسبت به افزایش قیمت‌ها، مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اذیت می‌کند.

وی افزود: وظیفه حاکمیت این است که خودش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در حوزه نظارت نشان دهد، اما امروز هیچ نوع نظارتی وجود ندارد. به عنوان مثال برنجی که با ارز دولتی وارد می‌شود که قرار است با حدود کیلویی 8 هزار تومان امروز به 15 الی 16 هزار تومان رسیده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر همان برنج به صورت آزاد وارد کشور شود نیز قیمتش 15 الی 16 هزار تومان نخواهد بود. ما امروز هم چوب را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خوریم و هم پیاز را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. به عبارتی هم ارز دولتی پرداخت می‌کنیم و هم در کنار آن این افزایش قیمت‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌بینیم. من تأکید می‌کنم که باید نسبت به بحث حوزه نظارت تاکیدی وجود داشته باشد تا نابسامانی بازار که مردم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آزار می‌دهد کنترل شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول