اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

130 روش درمانی برای درمان کرونا بررسی می‌شوند

یک انجمن پیشرو در صنعت داروسازی گفت: بیش از 130 روش درمانی به عنوان درمان احتمالی برای بیماری کووید 19 مورد بررسی قرار می‌گیرد.

130 روش درمانی برای درمان کرونا بررسی می‌شوند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از وبسایت thenews،  یک انجمن پیشرو در صنعت داروسازی گفت: بیش از ۱۳۰ روش درمانی به عنوان درمان احتمالی برای بیماری کووید ۱۹ مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فدراسیون بین‌المللی تولیدکنندگان و انجمن‌های داروسازی گفت: تلاش‌های بی‌سابقه برای همکاری در سراسر صنعت داروسازی، جست‌و‌جوی درمان‌های بی خطر و مؤثر برای کروناویروس جدید را تسریع کرده است.

توماس کوینی، مدیر این سازمان در یک جلسه توجیهی مجازی، به همراه تعدادی از مدیران شرکت دارویی، گفت: بیش از ۱۳۰ درمان با COVID-۱۹ تحت بررسی قرار دارند.

این تیم به روش‌های مختلف درمانی از جمله پلاسما درمانی، داروهای ضد مالاریا و ضد ویروس ها که در حال حاضر مورد بررسی قرار دارند و پژوهش‌های تکمیلی انجام می‌دهند اشاره کرد.

کوینی گفت: ۷۷ روش  از ۱۳۰ روش مورد بررسی شامل داروهایی می‌شوند که قرار است برای استفاده مجدد به منظور درمان کرونا آزمایش شوند؛ مابقی روش‌ها نیز جدید هستند و پژوهش روی آنها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۵ کارآزمایی بالینی از قبل آغاز شده، گفت: بیشتر آنها هنوز در مراحل اولیه آزمایش هستند.

کوینی ادامه داد: این خبر بسیار خوبی برای همه ما است، زیرا امیدواریم که زودتر از موعد موفقیت‌های جدید در مهار و درمان کووید ۱۹ را شاهد باشیم؛ اما در حالی که بیش از ۱۰۰ آزمایشگاه در سرتاسر جهان تلاش می‌کنند تا واکسن ویروس کرونا را توسعه دهند روند تولید موثر و ایمن  واکسن این ویروس پیش بینی می‌شود که حداقل یک سال زمان ببرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول