اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

فیلم| نحوه انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی

یکی از گروه‌های مقاومت عراقی، فیلمی از نحوه انتقال تروریست‌های داعش از سوریه به عراق با کمک بالگردهای آمریکایی منتشر کرد.

فیلم| نحوه انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کانال تلگرامی مقاومت اسلامی «النجباء» عراق، با انتشار ویدئویی از نحوه انتقال عناصر داعش از سوریه به عراق با بالگردهای آمریکایی پرده برداشت.

در این فیلم که با دوربین‌های حرارتی سازمان الحشد الشعبی ثبت و ضبط شده است، چند بالگرد آمریکایی در حال انتقال شبانه عناصر داعش از سوریه به خاک عراق هستند.

 

 

پیش‌تر شماری از مقامات عراقی از جمله چند نماینده پارلمانی هشدار داده بودند که آمریکا سعی دارد از طریق سوریه عناصر داعش را وارد عراق کند.

«حسن سالم» عضو فراکسیون صادقون در این ارتباط گفت که گروه‌های تروریستی داعشی با همان سناریوی سابق و از طریق حمله به نیروهای امنیتی عراق، کمین کردن کار خود را از سر گرفته‌اند به دنبال تضعیف نیروهای امنیتی هستند.

طی چند روز اخیر تحرکات بقایای داعش در استان‌های صلاح‌الدین، دیالی، بابل، الانبار افزایش چشم‌گیری داشته و چندین حمله تروریستی علیه نیروهای امنیتی و سازمان الحشد الشعبی صورت گرفته که به شهادت و مجروح شدن شماری از آنها منجر شده است.

نتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول