اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

استقبال پارس جنوبی از تصمیم جدید هافبک برزیلی

سرپرست تیم پارس جنوبی جم توضیحاتی را در خصوص تصمیم جدید مگنو باتیستا ارائه کرد.

استقبال پارس جنوبی از تصمیم جدید هافبک برزیلی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هافبک برزیلی پارس جنوبی جم در آخرین روزهای سال98 و در جریان بازی دوستانه مقابل نساجی مازندران دچار مصدومیت شد اما هنوز موفق به انجام عمل جراحی نشده، چرا که او قصد داشت برای عمل جراحی به کشور خودش برود اما این درخواست با مخالفت باشگاه جمی همراه شد و مدیران پارس جنوبی اعلام کردند باتیستا یا باید در ایران عمل کند یا اگر قصد مداوا در برزیل را دارد، باید کارش را در این کشور انجام دهد و سپس فاکتور هزینه‌هایش را برای باشگاه ایرانی ارسال کند.

با این حال و پس از کش و قوس‌های زیاد، روز گذشته مشخص شد مگنو باتیستا حاضر به انجام عمل جراحی در ایران شده است.

ایوب چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه مگنوباتیستا موافقت خودش را با انجام عمل جراحی در ایران اعلام کرده، اظهار داشت: باورتان می‌شود این موضوع را برای اولین‌بار از شما می‌شنوم؟ مگنو دیشب یک فایل صوتی فرستاده بود و ناراحتی خودش را از شرایط موجود ابراز کرده بود و خواهان روشن شدن تکلیفش بود. قرار است امروز نزد مرادی(سرپرست باشگاه) بروم تا در خصوص وضعیت باتیستا با او صحبت کنم. اگر او بخواهد در ایران عمل کند، کار ما راحت‌تر می‌شود و از این بابت مشکلی نداریم. مگنو درصدی از قراردادش را می‌خواست که تسویه کند و به برزیل برود و آنجا عمل کند. اما نقدینگی در باشگاه نداشتیم که به او بدهیم. 

چراغی ادامه داد: ما از روز اول آمادگی این را داشتیم که مگنو در ایران عمل کند چون هزینه آن برای ما کمتر می‌شود. الان که اعلام کرده می‌خواهد در ایران عمل کند مشکلی نداریم. خوشبختانه علم پزشکی در کشور خودمان هم پیشرفته است و برای انجام این عمل‌های جراحی مشکلی نیست. مگنو می‌خواست به برزیل برود و در آنجا عمل کند اما ما مثل باشگاه‌های بزرگ نیستیم که در صندوق‌ باشگاه همیشه پولی وجود داشته باشد. امروز به نزد مراد مرادی می‌روم و در این مورد با او صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول