اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کلنگ‌زنی 1000 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهر جدید سهند

آئین کلنگ‌زنی یک‌هزار واحد مسکونی فرهنگیان آذربایجان‌شرقی به‌مناسبت گرامیداشت هفته معلم امروز به‌صورت ویدئو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و استاندار در شهر جدید سهند برگزار شد.

کلنگ‌زنی 1000 واحد مسکونی ویژه فرهنگیان در شهر جدید سهند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مراسم کلنگ‌زنی یک‌هزار واحد مسکونی فرهنگیان در ارتباط ویدئویی با معاون اول رئیس جمهور و با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل مسکن و شهرسازی استان برگزار شد.

این پروژه در شهر جدید سهند با مساحت قطعه به متراژ 336 هزار و 116 متر مربع برای  واحدهای مسکونی و دارا بودن مراکز تجاری، فرهنگی و تفریحی احداث می‌شود.

طرح ملی مسکن فرهنگیان برای ساخت 14 هزار و 564 واحد مسکن در استان‌های تهران،‌ فارس،‌ اصفهان،‌ خوزستان،‌ آذربایجان‌شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی، اصفهان،‌ مرکزی،‌ بوشهر و زنجان در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده میان وزارت‌خانه‌های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش اجرا می‌شود.
 
سهمیه استان آذربایجان شرقی از این طرح، یک‌هزار واحد است که عملیات اجرایی ساخت آنها، امروز با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در فاز 3 شهر جدید سهند آغاز شد.

گفتنی است، این پروژه در راستای " طرح ملی مسکن" برای فرهنگیان استان در هفته گرامیداشت مقام معلم کلنگ‌زنی شد و به مدت تقریبی 18 ماه احداث و تحویل فرهنگیان متقاضی خواهد شد.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول