اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آغاز لایروبی فاز ۲ و ۳ حوضچه و کانال بندر شهید کلانتری چابهار

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از اتمام عملیات لایروبی فاز اول و آغاز لایروبی فازهای دو و سه حوضچه و کانال بندر شهید کلانتری چابهار خبر داد.

آغاز لایروبی فاز ۲ و ۳ حوضچه و کانال بندر شهید کلانتری چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان سیدحسن ابراهیمی با بیان اینکه انجام لایروبی و حفظ عمق ایمن در حوضچه و کانال های بنادر نقش بسزایی در ایمنی شناورهای ورودی دارد از اتمام عملیات فاز اول لایروبی حوضچه بندر شهید کلانتری چابهار خبر داد.

معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان، منطقه فاز اول را شامل محدوده مجاور اسکله های حوضچه بندر شهید کلانتری اعلام کرد.

 ابراهیمی با بیان اینکه عملیات لایروبی نگهداری بندر شهید کلانتری با رعایت پروتکل ها و وجود محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، در طول ایام تعطیلات نوروزی بدون وقفه ادامه یافته است، بیان کرد: محدوده کنار اسکله های بندر شهید کلانتری با برداشت بیش از ۴۰ هزار متر مکعب مواد رسوب شده از عمق مطلوبی برخوردار گردید.

وی افزود: مراحل بعدی عملیات لایروبی در فازهای دو و سه در دست اجرا است.

ابراهیمی با توضیح اینکه در فاز دو، محدوده حوضچه چرخش و در فاز سه، محدوده کانال شهید کلانتری لایروبی خواهد شد افزود: با تکمیل عملیات لایروبی و دسترسی به عمق مطلوب سطح ایمنی دریانوردی و ارائه خدمات به شناورها در این اسکله ارتقاء خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول