اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۱۷ نفر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آخرین آمار مبتلایان به کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد را در پانزدهمین روز از اردیبهشت را اعلام کرد.

افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد به ۵۱۷ نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه  در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در پانزدهمین روز از اردیبهشت گفت: از مجموع 91 جواب دریافت شده از آزمایشگاه تشخیص مولکولی یاسوج، 9مورد مثبت مبتلا به کرونا شناسایی شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:1 بیمار مرد و 3 بیمار زن در شهرستان کهگیلویه، 1 بیمار مرد و 2 بیمار زن در شهرستان بویراحمد و 2 بیمار زن در شهرستان گچساران شناسایی که با احتساب این موارد، شمار مبتلایان استان به 517 بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: 7 نفر از این بیماران با موارد مثبت در ارتباط و از خوشه های قدیمی هستند.

وی در ادامه با اشاره به توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به کرونا، عنوان کرد: حضور در اماکن عمومی خطر ابتلا به کرونا را افزایش داده و ضروری است حتی الامکان از حضور در تجمعات، مراسمات ختم و عروسی به جد پرهیز شود.

یزدانپناه افزود: از دیگر مواردی که در این شرایط باید از سوی افراد رعایت شود کاهش تعاملات روزانه است، لذا به مردم عزیز توصیه می‌شود تا حد امکان از خارج شدن از منزل و و حضور بی دلیل در اماکن عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول