اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

زاکانی نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب شد

نخستین جلسه منتخبان مردم قم در مجلس یازدهم تشکیل و علیرضا زاکانی نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب شد.

زاکانی نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نخستین جلسه منتخبین مردم قم در مجلس یازدهم با حضور آقایان  احمد امیرآبادی فراهانی، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری و علیرضا زاکانی تشکیل شد.

روایت امیرآبادی را از نشست مذکور ذیلاً بخوانید:

در این نشست ضمن بررسی آخرین وضعیت استان قم، منتخبین مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه قم مصوب کردند که نمایندگان مجلس استان قم علاوه بر دفاتر مردمی و شخصی خود، برای پیگیری موضوعات استان دفتر مجمع نمایندگان استان را تشکیل داده و به امورات قم به‌صورت جمعی و هماهنگ بپردازند. 

در این جلسه مقرر شد در بخش‌های پنج گانه استان قم، دفاتر مجمع نمایندگان دایر شده و به امورات مردم و نیازهای هر بخش بطور منظم با حضور نمایندگان رسیدگی شود. دفاتر شخصی نمایندگان مثل گذشته، مسئولیت پاسخگویی به مراجعات مردمی و برنامه‌ریزی خاص برای خدمتگزاری هر نماینده را برعهده خواهند داشت.

منتخبین مردم قم در مجلس یازدهم مصوب کردند: «مسئولیت‌های موجود در مجمع که عبارت از رئیس، نایب رئیس و سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم است براساس حروف الفبا بین نمایندگان استان برای سه دوره شانزده ماهه در چهار سال نمایندگی تقسیم شود، به صورتی که در شانزده ماه اول دوره یازدهم آقای دکتر امیرآبادی فراهانی بعنوان رئیس، آقای ذوالنور بعنوان نایب رئیس و آقای دکتر زاکانی نیز بعنوان سخنگوی مجمع نمایندگان استان قم انتخاب شدند.»

همچنین مصوب شد: آقای دکتر علیرضا زاکانی به عنوان نماینده استان قم در شورای موقت مرکزی فراکسیون نیروهای انقلاب در مجلس یازدهم شرکت کرده تا با همت این شورا مقدمات شکل گیری مجلس یازدهم و ساماندهی اولیه آن انجام پذیرد.

همچنین در این جلسه مقرر شد که مجمع نمایندگان استان قم حداقل هر دو هفته یکبار  تشکیل جلسه داده و نسبت به امورات استان پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول