اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

باید در قوانین «شوراها» تجدیدنظر شود

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: بعد از گذشت ۵ دوره، بنظر میرسد می‌بایست در قوانین شوراها تجدید نظر کرد.

باید در قوانین «شوراها» تجدیدنظر شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فیصل دانش در صد و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس، ضمن تبریک روز شورا بیان کرد: شوراها نقش موثری در خدمت‌رسانی به مردم دارند و از آنجا که عمر مسؤولیت به سرعت می‌گذرد لذا نباید به دنبال حاشیه بود و با یکدیگر بر سر مسائل جنگید. 

وی با بیان این که خرد جمعی شورا ، نگاه مهمی است که می بایست دولتمردان آن را در نظر بگیرند‌، افزود: بارزترین جایی که می‌توان نقش مستقیم مردم را در سرنوشت خویش شاهد بود، شوراها هستند و دولتمردان نقش مردم را کم نبینند. بعنوان مثال در همین بحران کرونا، مردم بندرعباس به لحاظ تشکیل گروه نام و حضور داوطلبانه در ضدعفونی شهر، نقش مهم و کلیدی را داشته و برای سلامتی خود با مسئولین همکاری بسیار خوبی را داشتند‌.

عضو شورای شهر بندرعباس اظهار کرد : بعد از گذشت ۵ دوره از تشکیل شوراها ، می‌بایست در قوانین مربوط به شوراها تجدید نظر شود که این تجدید نظر قوانین هم در تشکیلات و هم در امور داخلی شورا می‌بایست رخ دهد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول