اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

مشکلات مالی ۲۰۰ طرح شاخص خراسان رضوی در کمیته تامین مالی بررسی می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: مشکلات مالی ۲۰۰ طرح اولویت‌دار شناسایی شده این استان در کمیته تامین مالی بررسی می‌شود.

مشکلات مالی ۲۰۰ طرح شاخص خراسان رضوی در کمیته تامین مالی بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی با محوریت نیشابور که به صورت ارتباط ویدئو کنفرانسی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و افزودن امام جمعه شهرستان به این الگو، این بود که با فرهنگ‌سازی، فضایی برای مشارکت بیشتر مردم در حوزه توامند‌سازی جوامع محلی فراهم شود.

استاندار خراسان رضوی افزود: مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با اعتماد مردم ارتباط مستقیم دارد به این معنا که اگر مردم شاهد صداقت و عملکرد معین‌های اقتصاد مقاومتی باشند، با این الگو همراه می‌شوند.

وی با اشاره به قابلیت‌های نیشابور در مقایسه با دیگر شهرستان‌های کمتر برخوردار خراسان رضوی، بیان کرد: نیشابور محل پرورش فقیهان، ادیبان و شخصیت‌های نامداری بوده که ظرفیت قابل توجهی در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری دارد، بنابراین زیبنده نیست که در این شهرستان حتی یک بیکار وجود داشته باشد.

رزم‌حسینی خط مقدم توسعه کشور را روستا برشمرد و تصریح کرد: اگر روستا آباد شود حاشیه‌نشینی و مهاجرت صورت نمی‌گیرد، بنابراین انتظار می‌رود معین‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان اقدامات خود را از تعدادی روستا شروع کنند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شرایط سخت کشور از نظر تحریم و شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: هر جایی که فرماندار انگیزه داشت و پای کار بود، آن شهرستان توسعه پیدا کرده و در نیشابور هم این ظرفیت وجود دارد که رتبه اول استان در حوزه اقتصاد مقاومتی شود.

وی از تشکیل کمیته تامین مالی پروژه‌های خراسان رضوی به ریاست معاون امور بانکی وزیر امور اقتصادی و دارایی خبر داد و خاطرنشان کرد: 200 طرح مهم این استان شناسایی شده‌اند و در کمیته تامین مالی برای رفع مشکلات مالی آنها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/ 70031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول