اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اسد: سوریه در کنار چالش کرونا ۹ سال است که با تحریم‌های ظالمانه مواجه است

رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه گفت که این کشور در کنار چالش کرونا، ۹ سال است که با چالش اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه مواجه است.

اسد: سوریه در کنار چالش کرونا ۹ سال است که با تحریم‌های ظالمانه مواجه است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه روز دوشنبه گفت در کنار چالش بهداشتی که به دلیل ویروس کرونا ایجاد شده، چالش دیگری نیز وجود داشته که سوریه طی بیش از ۹ سال پیش با آن مواجه بوده که چالش اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه علیه ملت سوریه بوده است.

 وی که در جمع کارگروه دولت این کشور برای مقابله با ویروس کرونا صحبت می‌کرد، افزود: «تمام مشکلات و چالش‌هایی که وجود داشته به معنای آن نیست که ما قادر به انجام چیزی نیستیم بلکه دولت می‌تواند اقدامات زیادی انجام دهد که تاثیر مثبتی بر زندگی شهروندان و تامین نیازهایش داشته باشد که از جمله می توان به ایجاد راه‌حل‌هایی برای ارائه مواد غذایی تولیدی توسط کشاورزان به شهروندان و حذف واسطه‌ها باشد.

بشار اسد در ادامه هشدار داد در صورتی که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور افزایش یابد، سوریه در برابر فاجعه‌ای قرار خواهد گرفت که از امکانات این کشور فراتر است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سوریه ۴۴ نفر بوده که از این تعداد ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول