اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تلاش فیس بوک برای تبدیل تهدید کرونا به فرصت

در شرایطی که فیس بوک در سال های قبل به علت بی توجهی به امنیت و حریم شخصی کاربران خود مورد انتقاد بوده، تلاش دارد با عرضه ابزار مقابله با کرونا محبوبیت از دست رفته را به دست آورد.

تلاش فیس بوک برای تبدیل تهدید کرونا به فرصت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، فیس بوک در ماه های اخیر تلاش کرده جلوی انتشار اخبار دروغین و جعلی در این شبکه اجتماعی را در مورد کرونا بگیرد. این در حالی است که در گذشته از فیس بوک بارها برای نشر اکاذیب استفاده شده است.

همچنین فیس بوک برای جلوگیری از بیمارشدن کارمندانش بسیار زودتر از سایر شرکت های فناوری آنها را به دورکاری فرستاد و این در حالی است که بسیاری از شرکت های مشابه هنوز برای این کار مقاومت می کنند.

 

سختگیری در مورد انتشار آگهی های تبلیغاتی با هدف جلوگیری از نمایش تبلیغات دروغین در مورد کرونا اقدام دیگر فیس بوک بوده است. همچنین این شرکت به دنبال عرضه ابزار ردگیری وضعیت شیوع کرونا و تسهیل بررسی پراکندگی جغرافیایی مبتلایان به این ویروس است. باید منتظر ماند و دید این تمهیدات مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک موجب افزایش محبوبیت وی و شبکه اجتماعی فیس بوک خواهد شد یا خیر.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول