اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک منبع سوری: تجاوز هواپیماهای اسرائیلی به حلب با عبور از حریم هوایی التنف صورت گرفت

یک منبع امنیتی سوریه گفت که تجاوز رژیم صهیونیستی به پایگاه‌های نظامی در ریف شرقی حلب با هواپیماهایی که از حریم هوایی پایگاه التنف عبور کردند، صورت گرفت.

یک منبع سوری: تجاوز هواپیماهای اسرائیلی به حلب با عبور از حریم هوایی التنف صورت گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک منبع امنیتی سوریه گفت که تجاوز رژیم صهیونیستی دوشنبه شب (دیشب) به پایگاه‌های نظامی در ریف شرقی حلب از طریق هواپیماهایی که از حریم هوایی پایگاه التنف تحت سیطره نیروهای اشغالگر آمریکا در مثلث سوری-عراقی-اردنی عبور کردند، صورت گرفت.

این منبع امنیتی در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک افزود که هواپیماهای جنگی اسرائیل از حریم هوایی منطقه التنف و مرز سوریه و عراق استفاده کرده و وارد منطقه الجزیره در شرق رود فرات که تحت سیطره نیروهای اشغالگر آمریکا و شبه‌نظامیان کُرد قرار دارد، شدند.

به گفته این منبع، هواپیماهای اسرائیلی به دو پایگاه نظامی در ریف شرقی حلب حمله کردند.

رسانه‌های سوریه دیشب گزارش دادند که پدافند هوایی این کشور ساعت ۲۲:۳۸ (به وقت محلی) با تجاوز هوایی به مرکز مطالعات علمی و کارخانه‌های الدفاع در ریف حلب مقابله کردند (جزئیات بیشتر).

یک منبع امنیتی عالی‌رتبه نیز گفت که اجرای تحقیقات درباره خسارت‌های ناشی از این تجاوز ادامه دارد و این حمله تلفات انسانی دربر نداشته است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول