اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«جنگ ستارگان» جدید کارگردانش را شناخت

«تایکا وایتیتی» بخاطر موفقیت در ساخت فصل پایانی سریال جنگ ستارگان با عنوان «ماندالورین» برای ساخت دنباله سینمایی این فیلم انتخاب شده است. بنابر گزارش ها او از ماه ژانویه کارش را آغاز کرده است.

«جنگ ستارگان» جدید کارگردانش را شناخت
به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، تایکا وایتیتی فیلم جدید «جنگ ستارگان» را برای اکران سینمایی کارگردانی می کند. او همزمان نویسندگی «۱۹۱۷» را با همکاری کریستی ویلسون کایرنز انجام می دهد.
«تایکا وایتیتی» بخاطر موفقیت در ساخت فصل پایانی سریال جنگ ستارگان با عنوان «ماندالورین» برای ساخت دنباله فیلم بلند سینمایی این پروژه انتخاب شده است.
 
 توسط لسلی هدلند خالق «عروسک روسی» نیز در حال ساخت مجموعه تلویزیونی جدید و بدون عنوان «جنگ ستارگان» است.
 
هنوز مشخص نیست که فیلم وایتیتی یکی از سه فیلم بدون عنوان «جنگ ستارگان» ساخته دیزنی است که برای اکران در دسامبر ۲۰۲۲، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ برنامه ریزی شده است یا اینکه این یک پروژه جداگانه است.
 
وایتیتی همچنین به سفارش استودیو ماروِل دیزنی برای کارگردانی «ثور: عشق و تندر»  قرارداد بسته است. این فیلم در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ در سینماها اکران خواهد شد.
 
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول