اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکیسا: نامه را امضا نکردم و از کانون مربیان ناراحت هستم/ برای برگزار نشدن لیگ باید ادله داشته باشیم

عضو کانون مربیان فوتبال ایران گفت: اگر کسی از من پرسید که چرا لیگ برگزار نشود و ادله‌ات چیست، باید حرفی برای گفتن داشته باشم.

نکیسا: نامه را امضا نکردم و از کانون مربیان ناراحت هستم/ برای برگزار نشدن لیگ باید ادله داشته باشیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، نیما نکیسا در مورد اینکه آیا نامه کانون مربیان وزیر ورزش را امضا کرده است،‌ اظهار داشت: خیر، شرایط دموکراسی حاکم است و هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. من همین الان هم می‌گویم بنا بر دلایل بسیاری موافق ادامه لیگ هستم. کانون مربیان نزدیک به 20 عضو دارد و هر کسی یک نظر دارد. 

وی ادامه داد: من از کانون ناراحت هستم چون شاید در آنجا بعضی از اعضا رای به متوقف شدن لیگ دادند بنا به دلایلی که کاملا هم درست بود اما بنا بر دلایلی که من و امثال من داریم بهتر است با رعایت یکسری نکات بهداشتی این لیگ برگزار شود. الان بسیاری از کشورها لیگ‌شان را بدون تماشاگر استارت زده‌اند. این هم نظر من است و بابت آن هم از همه جهات حرف دارم اما با توجه به اینکه بیژن ذوالفقارنسب و دیگر اعضای کانون حق استادی به گردن من دارند، در نهایت رای جمع به رایی که من و امثال من دادند، ارجحیت پیدا کرد.

نکیسا در مورد اینکه گفته شد چون مربیان بیکار هستند آتش بیار معرکه شده‌اند، عنوان کرد: این کم لطفی و بی‌انصافی است. اعضای کانون رزومه کاملا مشخصی در فوتبال کشور دارند. هیچ انگ و ایرادی به آنها وارد نیست. اعضای کانون، مدرسین و مربیان هستند. چه کسی می‌خواهد انگ تبانی و توصیه پذیری به ذوالفقارنسب، نادر و ناصر فریاد شیران یا حمید درخشان یا حسین فرکی بزند؟ مگر حسین فرکی بیکار است؟ محمود یاوری اگر در کانون بالای سر ما نباشد کجا باید باشد؟ ما صحبت از تکریم بزرگتر و پیشکسوتان می‌کنیم اما حتی این جا هم بعضی از مسائل را برنمی‌تابیم. کانون مربیان از سال 1394 تا امروز به فکر ثبت اساسنامه‌ای است که بتواند تمهیدات و تسهیلاتی را برای مربیان کشور در بر داشته باشد. 

عضو کانون مربیان فوتبال افزود:‌کمیته آموزشی که بنده مسئول آن هستم تا امروز چندین کارگاه دانش افزایی برگزار کرده و استقبال خیلی خوبی هم از آن شده است. اینکه بعضی از قهرمانان و پهلوانان ما کانون مربیان را مورد هدف قرار می‌دهند، مثال بچه‌ای است که سر سفره هر کسی می‌خواهد بر سر او بزند. کانون مربیان مانند تمام دنیا جایگاه بسیار بالایی دارد.

نکیسا با اشاره به نقش رسانه ها تصریح کرد: من بارها تناقض گویی را در رسانه‌های مختلف دیده‌ام. در یک برنامه بحث زدن کی‌روش مطرح بود، در همان برنامه با همان مجری و همان تهیه کننده شروع به حمایت از کی‌روش کردند. حرف شما برای مردم وحی منزل می‌شود چون آنها ارتباط بسیار قوی با رسانه‌ها برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد:اگر یک نفر می‌گوید لیگ باید برگزار نشود، هر حرفی باید یک رفرنس و بک گراند داشته باشد. من نمی‌توانم از جایگاه یک فوتبالیست بگویم لیگ برگزار نشود. اگر کسی از جایگاه استاد دانشگاه از من پرسید که چرا لیگ برگزار نشود و ادله‌ات چیست، باید حرفی برای گفتن داشته باشم. ای کاش فدراسیون فوتبال همسو با ستاد مقابله با کرونا یک کمیته یا یک کارگروه برای مبارزه با کرونا یا مدیریت بحران کرونا، تشکیل می‌داد.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول