اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

تمجید از کادر درمانی قزاقستان به شیوه نقاشی دیواری

تصاویر پزشکان و کادر درمانی مبارزه با «کرونا» بر دیوار ساختمان‌های مسکونی شهر نورسلطان قزاقستان نقاشی می‌شود.

تمجید از کادر درمانی قزاقستان به شیوه نقاشی دیواری

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دفتر اطلاع رسانی شهرداری شهر نورسلطان، تصویر پزشکان و پرستارانی که با ویروس کرونا مبارزه می‌کنند بر دیوار ساختمان‌های مسکونی نقاشی می‌شود. اتحادیه نقاشان شهر نورسلطان این وظیفه را به عهده خود گرفته اند.

رئیس اتحادیه نقاشان شهر نورسلطان در این باره گفته است: هنرمندان عرصه موسیقی از طریق کنسرت‌های آنلاین خود به داوطلبان شهر کمک می‌کنند و مردم  برای کمک به یکدیگر همه با هم متحد شده اند. ما نقاشان هم می‌خواهیم به وسیله این نقاشی‌ها مراتب قدردانی و رضایتمان را از کادر درمانی و پزشکان نشان دهیم و از آن‌ها  تشکر کنیم.

خانم «کریستینا بکمورزایوا» ادامه داده است: ما همه دست اندرکاران مبارزه با این ویروس را قهرمان می‌دانیم. گروه نقاشان روی این طرح‌ها کار می‌کند. اتحادیه نقاشان شهرنورسلطان از شعار «ما با هم هستیم» حمایت می‌کند. از پشتیبانی شهرداری شهر نورسلطان تشکر می‌کنیم.

 

 

به گزارش فارس، در ایران هم‌ سازمان زیباسازی شهر تهران فراخوان دیوارنگاری شهری را برای قدردانی از تلاش جامعه سلامت در مقابله با بیماری کرونا منتشر کرده است. 

طرح‌ها نباید پیش از این در رویدادهای دیوارنگاری تصویب یا اجرا شده باشند و ضروری است هنرمندان نقشه و تصاویر دیوار را از لینک مربوطه سازمان زیباسازی شهر تهران به نشانی http://www.zibasazi.ir/fa دانلود و طرح‌های خود را بر روی آنها و از زوایای خواسته شده جانمایی کنند.

مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا پایان روز یکشنبه ۱۸ خردادماه است، ارسال تصویر آثار، فقط از طریق ایمیل فراخوان به نشانی farakhan.salamat@gmail.com امکان پذیر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول