اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در بین بچه‌های مسجدی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان از برگزاری مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» با محوریت کتاب «اسرار ماه رمضان» اثر استاد «محمدتقی فیاض‌بخش» در بین بچه های مسجدی هرمزگان خبرداد و گفت: این مسابقه همسو با طرح ملی «راهکار» کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» در بین بچه‌های مسجدی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام احمد پهلوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنرس مساجد کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان که امسال با ایام شیوع کرونا ویروس و عدم تجمعات حضوری مسجدی همزمان شده است، مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» را ویژه اهالی مسجد برگزار می‌کند.

وی از مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» به عنوان یکی از برنامه‌های طرح ملی «راهکار» رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان نام برد و افزود: شرکت اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در این مسابقه و کسب نمره قبولی در آن، در شاخص‌های ارزیابی کانون در سال ۱۳۹۹ لحاظ خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی «ادب حضور» می توانند تا پایان ماه مبارک رمضان به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir/home  مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: به برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی جوایزی نفیس اعطاء می‌شود.

به گزارش فارس، هم اکنون یک هزار و 37 باب کانون فرهنگی و هنری با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد در مناطق شهری و روستایی استان هرمزگان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول