اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

کمک 50 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام برای حمایت از نیازمندان گلستان

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام گلستان گفت: این ستاد از زمان شیوع کرونا در راستای مقابله و پیشگیری از این بیماری و تهیه بسته‌های معیشتی در این زمان 50 میلیارد ریال هزینه کرده است.

کمک 50 میلیاردی ستاد اجرایی فرمان امام برای حمایت از نیازمندان گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد مهدی سلمانزاده ظهر امروز در مراسم رزمایش «همدلی و احسان» در مصلی این شهر اظهار کرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان در طرح مواسات و «کمک مومنانه» ستاد اجرایی فرمان امام با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و دیگر مسوولان اجرایی استان امروز  17 هزار بسته معیشتی را در سراسر استان توزیع می‌کند.
وی تصریح کرد: این ستاد در کشور یک میلیون بسته معیشتی را تهیه کرده و سهم استان گلستان از این تعداد 17 هزار بسته است که تا چند روز آینده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

* فعالیت 137 گروه جهادی برای شناسایی افراد نیازمندی که تحت پوشش هیچ ارگانی نیستند
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: 137 گروه جهادی در شناسایی افراد نیازمندی که تحت پوشش هیچ ارگانی نباشند ما را همراهی کرده و این بسته‌ها توسط همین گروه‌های جهادی بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیار خوب این ستاد از زمان شیوع کرونا تاکنون در مناطق محروم استان خاطرنشان کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون گروه‌های جهادی با همکاری بنیاد احسان که زیرمجموعه این ستاد است در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق محروم و آسیب‌پذیر استان فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.
سلمانزاده گفت: در اسفندماه سال گذشته نیز یک‌هزار بسته موادغذایی ضروری بین نیازمندان توزیع شد که خارج از طرح کمک مومنانه بود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام استان گلستان افزود: تاکنون ستاد اجرایی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا و توزیع بسته‌های معیشتی 50 میلیارد ریال هزینه کرده است.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول