اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مشترکین حوزه کشاورزی برق رایگان دریافت می‌کنند

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: به منظور بهره‌وری مناسب از انرژی برق در بخش کشاورزی و ضرورت مدیریت مصرف، کشاورزان در ازای 4 ساعت صرفه‌جویی در مصرف از 20 ساعت برق رایگان در شبانه‌روز برخوردار خواهند بود.

مشترکین حوزه کشاورزی برق رایگان دریافت می‌کنند

مجید فرهزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: به منظور بهره‌وری مناسب از انرژی برق در بخش کشاورزی و ضرورت مدیریت مصرف، کشاورزان در ازای 4 ساعت صرفه‌جویی در مصرف  از 20 ساعت برق رایگان در شبانه‌روز برخوردار خواهند بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای کاهش پیک‌بار مصرف برق، برنامه‌های تشویقی این شرکت در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه کشاورزی آغاز شده است و مشترکین کشاورزی می‌توانند با مراجعه به امور برق شهرستان محل سکونت خود و امضای تفاهم‌نامه از مزایای این طرح‌ها برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه سهم مصرف برق کشاورزی در استان 38 درصد است، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که از تعداد 6 هزار و 900 مشترک برق حوزه کشاورزی، اکثریت در طرح‌های مدیریت مصرف مشارکت کنند و عدم رعایت سهمیه مدیریت مصرف برق به ناچار سبب اعمال خاموشی‌های اضطراری خواهد شد.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول