اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

30 فرش گل در بزرگراه های منطقه 2 گسترده شد

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: همزمان با فصل بهار بدنه بزرگراه ها و بوستان های منطقه با گسترده شدن فرش گل آراسته شد.

30 فرش گل در بزرگراه های منطقه 2  گسترده شد

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، علی اکبر کریمی پور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 با اعلام این مطلب گفت: با هدف ارتقای کیفیت فضای سبز، تلطیف هوا و برخورداری فضاهای شهری از منظر مناسب همزمان با فصل بهار اجرای فرش گل در بدنه بزرگراه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در طراحی فرش گل از انواع گونه های گل و گیاه های متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

به گفته کریمی پور همزمان با بدنه سازی بزرگراه ها، فرش گل هایی با نقوش مختلف در بزرگراه های شهید همت، شهید چمران، حکیم، بوستان نهج البلاغه و... گسترده شد.

وی افزود: فرش گل‌ها در حدود  7 هزار و 500 متر مربع در بیش از 30 نقطه از بزرگراهها و همچنین 30 هزار متر مربع در بوستان ها گسترده شد.

وی تلطیف محیط شهری ایجاد چشم انداز مناسب طرح کاشت گل های بهاری  را از اهداف اجرای این طرح برشمرد و گفت: گل آرایی انجام شده در حاشیه بزرگراهها با تنظیم رنگ بندی و چیدمان گل ها در طرح های مختلف ایجاد شده و از انواع گونه های گل و گیاه های متنوع مقاوم و متناسب با شرایط اقلیمی استفاده شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول