اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد رئیس شورای شهر از وضعیت «آسفالت» خیابان‌های بندرعباس

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: آسفالت های سطح شهر، بدلیل نبود نظارت کافی از کیفیت لازم برخوردار نیستند.

انتقاد رئیس شورای شهر از وضعیت «آسفالت» خیابان‌های بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فاطمه جراره در نطق پیش از دستور یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، به شهرداری در خصوص روشنایی معابر و پارک های سطح شهر بندرعباس تذکر داد و بیان کرد: شهرداری در راستای تامین آرامش روحی و روانی و حفظ امنیت شهروندان ، روشنایی پارک ها و معابر شهری را در دستور کار خود قرار دهد.

وی افزود: در پارک جنگلی بندرعباس با توجه به اینکه افراد زیادی از محوطه پارک برای پیاده روی استفاده می کنند، رفت و آمد ماشین ها و پیاده روی شهروندان در یک مسیر است و از آنجائیکه به دلیل شیوع ویروس کرونا، شهروندان کمتری از پارک‌ها برای پیاده روی استفاده می کنند، لذا شهرداری می بایست با یک مدیریت و برنامه ریزی صحیح این مشکل را سریعتر حل کند و مسیر آمد و شد خودروها در محوطه پارک به گونه ای از مسیر پیاده روی جدا سازی شود تا برای شهروندان مشکلاتی بوجود نیاید.

رئیس شورای شهر بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نامناسب آسفالت‌های سطح شهر بندرعباس خاطر نشان کرد: برای آسفالت‌ سطح شهر، هزینه‌های هنگفتی شده است ولی متأسفانه بدلیل نبود نظارت کافی، از کیفیت لازم برخوردار نیستند و شهروندان نسبت به این مسئله معترضند پس شهرداری در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشد تا هزینه‌هایی که انجام شده است، هدر نرود.

وی به موضوع قراردادهای ماشین آلات شهرداری اشاره و تصریح کرد: شهرداری‌های مناطق بدون انعقاد قرارداد، از یکسری ماشین آلات استفاده می کنند که ظاهراً 6 یا 7 ماه است که هزینه‌های این ماشین آلات پرداخت نشده است و شهرداری این موضوع را در دستور کار خود برای تعیین تکلیف قرار دهد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول