اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

آغاز عملیات اجرایی 39 پروژه راهداری در ارومیه

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه گفت: عملیات اجرایی ۳۹ پروژه راهداری در شهرستان ارومیه آغاز می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی 39 پروژه راهداری در ارومیه

صادق حبیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: عملیات اجرایی ۳۹ پروژه راهداری در شهرستان ارومیه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های مذکور با هدف توسعه خدمات زیربنایی روستائی در سطح این شهرستان به زودی آغاز می‌شود که دارای ارزش ریالی بالغ بر 57 میلیارد ریال است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ارومیه ادامه داد: امیدواریم تا پایان فصل کاری 7000 خانوار روستایی از نعمت راه آسفالته مطابق با استاندارد برخوردار شوند.

حبیب‌زاده محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی در دو بخش متفاوت اعم از عملیات شن‌ریزی، روکش و بهسازی آسفالت و بخش دیگر تهیه و نصب تابلو علائم ایمنی و نیز نگهداری چراغ‌های چشمک زن راه‌های روستایی را از دستورالعمل‌های پیش روی این طرح عظیم راهداری برشمرد و گفت: 39 روستا در تمام بخش‌های شهرستان ارومیه اعم از مرکزی، سیلوانا، صومای برادوست، انزل و نازلو مورد عملیات راهداری و راهسازی و نیز ایمن سازی قرار می‌گیرند که سهم بخش مرکزی 14 پروژه، بخش صومای برادوست ۵ پروژه، بخش سیلوانا 5 پروژه و نازلو 9 پروژه و نازلی یک پروژه است.

این مقام مسئول از پیشرفت چشمگیر ایمن سازی ابنیه فنی موجود در محورها خبر داد و اظهار کرد: با اجرای این طرح احداث پل، تعریض و اصلاح پل‌ها، تعمیر و بازسازی پل‌ها در دستور کار قرار گرفته و بازسازی می‌شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول