اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

بورل: کرونا بر همه جوانب زندگی بشری تاثیر گذاشته است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه گفت که همه‌گیری ویروس کرونا بر تمامی جوانب زندگی بشری تاثیر گذاشته است.

بورل: کرونا بر همه جوانب زندگی بشری تاثیر گذاشته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه گفت که تحت اقدامات مبارزه با همه گیری ویروس کرونا نباید دموکراسی را محدود کرد.

به گزارش «راشاتودی»، وی در ادامه سخنانش گفت: «همه‌گیری ویروس کرونا بر تمامی کشورها، مناطق دنیا و همه جوانب زندگی بشری تاثیر گذاشته و باید به این موضوع اهمیت داده شود که کرونا بر حقوق بشر، دموکراسی و حاکمیت قانون تاثیری نگذارد.»

بورل گفت که قوانین بین‌المللی به برخی کشورها این اجازه را می‌دهد که در شرایط اضطراری برخی آزادی‌ها را محدود کنند اما به شرطی که این محدودیت‌ها، ضروری،‌ موقت و به دور از هرگونه تبعیض باشد.

وی در پایان سخنانش گفت که ویروس کرونا نباید به دستاویزی برای محدود کردن دموکراسی، آزادی‌های مدنی یا احترام به حاکمیت قانون و تعهدات بین‌المللی و همچنین محدود کردن آزادی بیان و رسانه تبدیل شود.

در حال حاضر ویروس کرونا در تمامی کشورهای اروپایی منتشر شده و قربانیان این ویروس در کشورهای اروپایی از 140 هزار نفر فراتر رفته است.

پس از آمریکا، پنج کشور اروپایی اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، آلمان و فرانسه بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در جهان را دارند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول