اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیشرفت 90درصدی پروژه دیوار حائل بلوار ورودی قلعه رئیسی

شهردار قلعه رئیسی از پیشرفت 90درصدی پروژه دیوار حائل بلوار ورودی قلعه رئیسی خبر داد.

پیشرفت 90درصدی پروژه دیوار حائل بلوار ورودی قلعه رئیسی

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، فیض الله آبرود در حاشیه بازدید از طرح دیوار حائل بلوار ورودی شهر قلعه رئیسی با بیان اینکه در سال های گذشته بر اثر سیل بلوار ورودی به سمت دهدشت دچار ریزش شده است تصریح کرد: بر اثر ریزش دیوار حائل مشکلاتی برای شهروندان و مردمی که به این شهر ورود می کردند شده که بسیار نگران کننده بود.

شهردار قلعه رئیسی بیان کرد: در سال گذشته اقدام به مناقصه گذاشتن این پروژه از منابع پروژه عمرانی و مدیریت بحران با اعتباری بالغ بر 6میلیارد ریال که توانست پیشرفتی خوبی داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه بلوار ورودی تردد در آن جریان نداشت و مردم نگران بودند پروژه با سرعت بیشتری کار شد که توانستیم با پیشرفت 90درصدی آن را پیش ببریم.

آبرود یادآور شد: با پیشرفتی که پروژه دارد امیدواریم تا هفته های آینده پروژه تکمیل و برای همیشه مشکلات آن به پایان برسد و امیدواریم مدیریت برنامه ریزی و بودجه استان توجه ویژه به این منطقه داشته باشد تا بتوانیم مشکلات عمرانی آن را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/82021

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول