اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امتحانات پایان ترم دانشگاه لرستان دو هفته به تعویق افتاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: برگزاری امتحانات پایان ترم به مدت دو هفته به تعویق افتاده همچنین چنان‌چه امکان برگزاری حضوری امتحانات میسر نشود، با ترکیبی از از روش‌هایی مانند اجرای آزمون‌های الکترونیکی و ارائه تکلیف نمره درس مشخص می‌شود.

امتحانات پایان ترم دانشگاه لرستان دو هفته به تعویق افتاد

احسان رشیدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جبران وقفه حادث شده در برگزاری کلاس‌های درس در اسفند ماه 1398 ضمن اصلاح تقویم آموزشی برگزاری کلاس‌ها فعلا به مدت دو هفته تمدید شد.

وی با بیان اینکه برگزاری امتحانات پایان نیمسال به مدت دو هفته به تعویق افتاد، افزود: برگزاری کلاس‌های دروس نظری با نظر استاد درس همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان بیان کرد: دروس عملی، کارگاهی و یا آزمایشگاهی که امکان ارائه آن در قالب الکترونیکی وجود ندارد، پس از امکان حضور دانشجویان در دانشگاه به صورت فشرده ارائه می‌شود.

رشیدیان با اشاره به اینکه در ترم جاری محدودیت حداقل تعداد واحد اخذ شده در هر نیمسال وجود ندارد، تصریح کرد: در صورتی که دانشجویی نتواند از آموزش الکترونیکی استفاده نماید، می‌تواند نسبت به ثبت درخواست در سامانه گلستان برای حذف درس یا حذف نیمسال بدون احتساب سنوات اقدام نماید.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه امکان برگزاری حضوری امتحانات میسر نشود، با محوریت استادان درس با ترکیبی از روش‌های مختلف همچون: اجرای آزمون‌های کوتاه الکترونیکی، ارائه تکلیف و تمرین برای هر جلسه درس و نظایر آن تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/85016/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول