اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

راهبردسازمان تبلیغات اسلامی زیست بوم فرهنگی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: هر استان، هر شهر و حتی هر محله یک شهر اقتضائات فرهنگی خاص خود را دارد که باید در اجرای برنامه‌ها به این زیست بوم به توجه شود.

راهبردسازمان تبلیغات اسلامی زیست بوم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی،حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی امروز در دیدار مدیران اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز اداره‌کل تبلیغات اسلامی اگر خواهان این باشد که در عرصه فرهنگ تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز باشد، باید  نخبه‌ها ارتباط بیشتری با این سازمان داشته  و این مجموعه را خانه خود بدانند تا از نظرات متخصصان بهره بگیریم و در همین راستا اتاق‌های اندیشه‌ورز تشکیل شده است که در آینده این طرح تداوم و توسعه می‌یابد.

وی افزود: تبیین اسلام ناب  از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی است که در برنامه‌های انجام گرفته، تبیین اسلام ناب مورد توجه قرار گرفته است و بر روی این مسئله تاکید ویژه‌ای از سوی ریاست مکرم سازمان وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری درخصوص قوی شدن در فضای مجازی یادآور شد:  محتوای تولیدی در فضای مجازی را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبان منتشر می‌کنیم و در این راه از ظرفیت ادارات شهرستانی استفاده می‌کنیم و الان 21 صفحه فعال اینستاگرام داریم که به تولید محتوا و نشر آن می پردازند.

شعبانی با اشاره به اینکه لازمه موفقیت در امر فرهنگ، افزایش سطح دانش و مهارت‌ است، تصریح کرد: برای اولین بار در سطح سازمان برای مدیران و کارمندان این سازمان، برنامه‌های محتوایی به‌صورت مجازی و روزی  دو ساعت طراحی شده و ارائه می‌شود.

وی ضمن تأکید بر تقویت شبکه‌های موجود سازمان تبلیغات اسلامی بیان داشت: در بحث مقابله با شیوع ویروس کرونا ما دیدیم که گروه‌های جهادی، هیئات مذهبی، انجمن‌های اسلامی،کانون‌های فرهنگی مساجد به‌صورت تمام وقت به میدان آمده و با ضدعفونی معابر، تهیه ماسک و کمک به معیشت مردم با شناسایی و توزیع بسته‌های غذایی بین آسیب‌دیدگان از این ویروس سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه دا : هر فکری که می‌خواهد ماندگار شود، باید با زبان هنر ارائه شود و ما نیز با ایجاد تعامل با حوزه هنری استان در تلاش هستیم تا مفاهیم انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام را با این زبان ارائه دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: کتاب از جمله مواردی است که در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کمتر مورد توجه قرار گرفته است و نیازمند به تقویت این موضوع هستیم؛ با وجود گسترش فضای مجازی، نخبگان معتقد هستند که کتاب جایگاه خود را حفظ کرده است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول