اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از توزیع 10 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمند این استان خبر داد.

توزیع 10 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در زنجان

فرهاد امندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن تبریک فرارسیدن 17 اردیبهشت، سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: حرکت بسیج سازندگی در راستای خدمت رسانی به مناطق محروم پایه‌گذاری شده و توانسته است با حفظ روحیه جهادی و اعتقادی گام‌های بزرگی در رفع مشکلات مردم بردارد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور اهمیت کار جهادی و انقلابی بیشتر مشخص می‌شود، به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در مقابله با این ویروس منحوس اشاره و بیان کرد: از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا عملیات بیولوژیکی و ضدعفونی اماکن عمومی و پرتردد، درب منازل، مجتمع مسکونی، مساجد و اماکن مذهبی و ادارات در شهرها و روستاهای زنجان به تعداد 33 هزار و 63 نقطه انجام پذیرفته است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار گروه جهادی جغرافیا و محله محور در راستای مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی در مناطق محروم و حاشیه‌نشین استان، فعال‌سازی 108 کارگاه تولید ماسک،گان و ... به صورت خانگی و کارگاهی، تهیه و توزیع 17 هزار بروشور آموزشی در بین مردم و نیز توزیع یک میلیون و 684 هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از نمونه اقدامات انجام شده توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان زنجان شده است.

امندی با اشاره به تولید 982 هزار عدد ماسک توسط بسیجیان گروه‌های جهادی با همکاری سازمان فنی و حرفه‌ای استان از زمان شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت یک میلیون و347 هزار عدد ماسک و دستکش نیز توزیع شده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اجرای رزمایش کمک مومنانه پیرو فرامین مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان و شناسایی 30 هزار خانواده نیازمند و آسیب‌پذیر در سطح استان زنجان خاطرنشان کرد: در مرحله نخست اجرای این طرح  که در آغاز ماه مبارک رمضان اجرا شد، 10 هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند و اقشار کم درآمد استان اهدا شد.

وی با بیان اینکه مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در نیمه ماه مبارک رمضان و ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و مرحله سوم در روز عید فطر اجرا می‌شود، گفت: 10هزار بسته معیشتی نیز در مرحله دوم توزیع خواهد شد.

امندی در پایان با اشاره به کمک 19 میلیارد ریالی خیرین در تهیه بسته‌های بهداشتی و معیشتی تاکید کرد: مردم استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت 6273817010039323 بانک انصار واریز کنند.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول