اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

کلینیک درمانی ویژه معلمین و فرهنگیان هرمزگان در بندرعباس ساخته می‌شود

استاندار هرمزگان از برنامه‌ریزی برای احداث کلینیک درمانی ویژه معلمان و فرهنگیان هرمزگان در بندرعباس خبر داد و بیان داشت: عملیات ساخت این کلینیک با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان طی روزهای آینده آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم طی یک سال احداث و به بهره برداری برسد.

کلینیک درمانی ویژه معلمین و فرهنگیان هرمزگان در بندرعباس ساخته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در آئین بزرگداشت مقام معلم در استان هرمزگان با تشکر و قدردانی از تلاش همه معلمان و فرهنگیان در این استان، عنوان کرد: توسعه امروز کشور حاصل تلاش همه معلمان در راستای تربیت دانش آموزان و آینده سازان کشور است.

وی ادامه داد: تحولات و پیشرفت‌های ایران اسلامی، توسط معلمان بزرگوار که با تمام توان برای فردای بهتر کشور تلاش کرده‌اند، رقم خورده است.

استاندار هرمزگان افزود: در همه کارهای خوب و پیشرفت ها، نقش معلمان به خوبی دیده می‌شود.

همتی در ادامه از برنامه‌ریزی برای احداث کلینیک درمانی ویژه معلمان و فرهنگیان هرمزگان در بندرعباس خبر داد و بیان داشت: عملیات ساخت این کلینیک با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد تومان طی روزهای آینده آغاز می‌شود و تلاش می‌کنیم طی یک سال احداث و به بهره برداری برسد.

وی گفت: ساخت این کلینیک موجب ارتقاء سطح امکانات و خدمات درمانی برای معلمان و فرهنگیان در هرمزگان خواهد شد و یک کار ماندگار در این حوزه محسوب می‌شود.

در این مراسم که همزمان با سراسر کشور و از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور برگزار شد، از معلمان نمونه استان هرمزگان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۲۶۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول