اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

فارس من| شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم پاسخگو باشد

شرکت مخابرات ایران درباره موضوع « تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم» به رغم پیگیری های مکرر خبرگزاری فارس پاسخی نداد.

فارس من| شرکت مخابرات ایران درباره مطالبات کارکنان شهرقم  پاسخگو باشد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم» را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در متن مطالبه کارکنان مخابرات شهر قم آمده است: « انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم در نامه‌ای به سازمان حسابرسی با توجه به پذیرش تعهدات کارفرما در قبال کارکنان و بازنشستگان مخابرات، خواستار شفاف شدن بدهی ناشی از پذیرش این تعهدات و تحت نظارت حسابرسان سازمان حسابرسی در حساب‌های مالی شرکت مخابرات شد.
میثم باقری رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگری کارکنان مخابرات استان قم در نامه خود خطاب به بزرگ اصل مدیرعامل و رئیس هیئت عامل سازمان حسابرسی ضمن اشاره به صورت جلسه امضا شده بین نمایندگان تشکل‌های کارگری مخابرات و نمایندگان مدیریت و مالکیت مخابرات در ۱۷ آذر ماه سال ۹۸ که در آن ‌تمامی ‌تعهدات ‌مندرج ‌در ‌بند‌6 ‌تصویب‌نامه ‌شماره163955/ت/36544/هـ مورخ ۸ اسفند ۱۳۸۵ هیأت وزیران ‌در قبال کارکنان و بازنشستگان مخابرات از جانب سهامداران عمده مخابرات پذیرفته شده، تأکید کرده است.
مدیریت و مالکیت مخابرات تعهد کرده‌اند آئین‌نامه استخدامی و ‌پرسنلی ‌شرکت ‌مخابرات ‌را که با شماره ۸۹/۲۴ مورخ ۳۰ مرداد ۱۳۸۹ به تصویب رسیده را بدون تنازل ابلاغ و اجراء کنند.
نماینده عالی جامعه کارگری کارکنان مخابرات استان قم در این نامه که رونوشت‌هایی از آن برای مهدی صفری مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین و مالک بلوک سهام مدیریتی شرکت مخابرات و رئیس هیأت مدیره شرکت مخابرات، آذری جهرمی وزیر ارتباطات و  دژپسند وزیر اقتصاد ارسال شده، از مدیرعامل سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس قانونی مخابرات درخواست کرده است که ترتیبی اتخاذ کند تا بر اساس استانداردهای حسابداری و حسابرسی میزان بدهی ناشی از پذیرش و اجرای تعهدات مذکور با نظارت حسابرسان آن سازمان ، به نحو مطلوب در حسابهای مالی شرک مخابرات شفاف شود.

براساس این گزارش، موضوع « تأخیر در پرداخت مطالبات کارکنان مخابرات قم» را خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند اما بعد از چندین بار تماس تلفنی و گفت وگو با بیت خواه مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران قرار شد موضوع را پیگیری و پاسخ مطالبات کارکنان را بدهند اما متأسفانه هیچ پاسخی بعد از بارها تماس تلفنی از سوی شرکت مخابرات درباره مصالبات کارکنان شهرقم پاسخ داده نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول