اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

تقدیر صیادان لنگه‌ای از اقدامات قاطع «دستگاه قضا» در برخورد با صید «ترال»

دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه گفت: حسب مراتب قضایی بدون مماشات و با حداکثر ظرفیت قانونی با صید ترال برخورد می شود و این نوع صیادی خط قرمز ماست.

تقدیر صیادان لنگه‌ای از اقدامات قاطع «دستگاه قضا» در برخورد با صید «ترال»

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، تعدادی از صیادان بندرلنگه و بندرکنگ ظهر امروز جهت تقدیر و تشکر از اقدامات قاطع دستگاه قضایی در برخورد با صید ترال در آب‌های غرب هرمزگان با امید آزادی دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه در محل این دادسرا دیدار کردند.

دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه در این دیدار، با اشاره مخرب بودن صید ترال، اظهار کرد: صید و صیادی فقط متعلق به این نسل نیست و ما باید نگاهمان به آیندگان باشد و دادستانی در این خصوص تکلیف قانونی دارد و به این حوزه ورود کرده است.

وی افزود: مبارزه با فساد سرلوحه دستگاه قضایی است و احیای عموم عامه از وظایف ما است.

دادستان عموم و انقلاب شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه در بحث ترال با هیچ کس تعارف نداریم، اضافه کرد: باید قشر صیادی  نسبت به آثار  مخرب  ترال و زیان های زیست محیطی دریا آگاه سازی شوند.

امید آزادی با اشاره به تاکیدات مقامات ارشد دستگاه قضا و رئیس کل دادگستری هرمزگان در برخورد با صید ترال، گفت: حسب دستور و سلسله مراتب قضایی بدون مماشات و با حداکثر ظرفیت قانونی  با این نوع صید برخورد می شود و این نوع صیادی خط قرمز مااست.

در پایان سید شاکر موسوی مدیر عامل تعاونی صیادی مهاجرین بندرکنگ ، اظهار داشت: به نمایندگی از صیادان شهرستان بندرلنگه از اقدامات خوب و تاثیر گذار دستگاه قضا در احقاق حق عامه مردم علی اللخصوص جامعه صیادی تقدیر و تشکر می کنیم.

انتهای پیام/۸۸۰۲۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول